Dacă sunteți o companie care depinde de trafic și de clienți locali, marketingul local trebuie să fie în centrul strategiei dvs. de marketing. O strategie de marketing locală ajută la eliminarea resurselor irosite care găsesc clienți care nu sunt în măsură să cumpere, oferindu-le doar pe cei relevanți și gata să cumpere.
Marketingul local a fost întotdeauna elementele de bază ale oricărui plan de creștere a afacerii; totuși instrumentele au evoluat. Acolo unde înainte ar fi existat marketing tipărit sau sponsorizări locale, acum există o mulțime de oportunități pentru o campanie locală de marketing digital.
Cu sute de moduri de a identifica, ajunge și interacționa cu un public local, marketingul online a schimbat pentru totdeauna modul în care companiile își găsesc clienți.
Strategiile noastre de aici îmbină tehnici SEO și PPC pentru o abordare echilibrată. Din cele 3,5 miliarde de căutări estimate pe Google în fiecare zi, aproape jumătate au intenție locală.
Cu algoritmul care utilizează datele de locație pentru a oferi cele mai relevante rezultate, lucrul cu acesta pentru a vă asigura că conținutul dvs. funcționează pentru a oferi acestea este o bază excelentă pentru eforturile dvs. de marketing local.
În plus, anunțurile plătite atât pe Google, cât și pe rețelele de socializare permit direcționarea granulară și instrumente suplimentare pentru a vă ajuta să generați cel mai bun trafic direct către site-ul dvs.
Începeți prin a vă cunoaște publicul
Local sau nu, acesta este cheia. Într-un fel, formă sau formă, toți clienții tăi au ceva în comun. Acestea ar putea fi vârsta, sexul, interesele, profesia – identificați ce este și unde să găsiți oameni care se potrivesc. Dacă sunteți o companie de prăjituri care vinde doar publicului larg, LinkedIn nu va fi locul în care vă găsiți publicul; este Instagram și Facebook. Cu cât puteți aduna mai multe informații, cu atât mai bine vă va ajuta în direcționarea dvs.
Faceți un plan pentru a-i viza
Acum că știi pe cine cauți, gândește-te unde își petrec timpul și de ce vor fi interesați atunci când sunt în căutarea unui serviciu ca al tău. Din punct de vedere SEO, am analiza cuvintele cheie care primesc căutări și ne-am asigura că site-ul oferă cel mai bun conținut.
Pentru PPC, am folosi instrumentele de direcționare geografică de pe Google Ads și Facebook pentru a ne asigura că anunțurile noastre se afișează doar persoanelor din zona potrivită.
Creați conținut local relevant
A avea conținut de bună calitate bifează fiecare casetă dintr-o strategie de marketing digital. Clienții tăi sunt în căutarea informațiilor, așa că site-ul tău trebuie să ofere acest lucru. Asigurați-vă că informațiile de care au nevoie sunt clare și ușor de găsit.
Aceasta include elemente de bază, cum ar fi locul în care se află locația dvs. și cum să o găsiți, precum și detalii informative de formă mai lungă, care vă vor sprijini și din partea SEO. Campania dvs. PPC va beneficia, de asemenea, de o pagină de destinație plină de conținut de înaltă calitate.
Folosiți instrumentele PPC pe care le aveți la dispoziție
Având în vedere segmentele sale de public extrem de vizate, anunțurile plătite de pe Google, Bing sau de pe rețelele sociale sunt o alegere excelentă pentru un agent de marketing local.
Acestea oferă câteva instrumente utile pentru a vă îmbunătăți strategia, cum ar fi anunțurile „Apelați acum” pentru a oferi publicului un punct de contact simplu, extensiile „Afișați locația” pentru a arăta clienților locali exact unde vă pot găsi și ajustări ale sumelor licitate bazate pe locație pentru a ajuta la stabilirea priorităților. locațiile tale cele mai performante. Veți putea chiar să vă programați anunțurile în jurul orelor de deschidere pentru a atrage clienții la cel mai bun moment pentru dvs.
Să fie clar că ești local
Copiile și imaginile dvs. publicitare nu ar trebui să fie toate vânzările. Este un loc grozav pentru a folosi cunoștințele, limbajul și imaginile locale pentru a vă face dragi localnicilor care îl citesc. Vă ajută să vă consolidați identitatea ca afacere locală și să creați o legătură rapidă cu cei din zonă.
Nu uitați compania mea pe google !
Lista Google Maps este un instrument de neprețuit pentru orice afacere locală. Este afișat celor care caută în funcție de locația lor și este mai sus în rezultatele căutării decât alte poziții, așa că vă aduce afacerea în partea de sus a paginii pentru cei mai relevanți clienți.
Asigurați-vă că vă optimizați înregistrarea companiei și adăugați actualizări regulate pentru a vă menține afacerea în prim-plan.
Nu există o abordare unică pentru orice campanie de marketing. Vă recomandăm întotdeauna sprijinirea oricăreia dintre aceste strategii prin cercetare continuă privind clienții și concurenții, alături de o abordare de testare și măsurare monitorizată îndeaproape.
Internetul așa cum îl cunoaștem a trecut prin faze de capacitate tehnică, tehnică de marketing și modă de design. Chiar și Read more
Cu fiecare an nou vine un nou set de liste care ne ajută să ne pregătim pentru anul care vine. Există Read more
Nu este un secret pentru nimeni că totul este și va continua să fie mutat online, mai ales după pandemie. Aceasta Read more
În zilele noastre, suntem cu toții înconjurați de tehnologie. Tehnologia este pretutindeni, de la aplicații de bază până la invenții inovatoare, Read more