Relații Clienți / Support
+40 721 988 240
Relații Clienți / Support:
+40 721 988 240
AllmaDesign

7 moduri de a combina SEO și PPC în strategia perfectă

În lumea marketingului, există două metode principale – organice și plătite. Ei lucrează în direcția aceluiași scop, dar au adesea strategii foarte diferite. Unele agenții fac doar una sau alta, dar la AllmaDesign credem că un efort combinat obține cele mai bune rezultate. De la fiecare, putem afla lucruri noi despre clienții noștri și despre cum să îi ajungem cel mai bine.

Motivul pentru care un efort combinat este cel mai bun efort este că ambele forme de strategii de marketing se pot informa reciproc. Iată cum.

Cum poate ajuta SEO PPC

Utilizați o conștientizare a mărcii pe termen lung

Conștientizarea mărcii durează ceva timp pentru a avea un impact cu căutarea organică, așa că căutarea organică nu este cel mai bun loc pentru a promova ceva pe termen scurt. Ar trebui să puneți o bază puternică de brand cu numele, declarațiile de misiune și serviciile dvs. în oferta dvs. organică.

O pagină SEO bună va avea, de asemenea, un scor de calitate bun.

Principiile unei piese bune de conținut SEO sunt aceleași lucruri care vor obține un scor de calitate bun în cadrul unei campanii PPC. Utilizați aceleași reguli pentru paginile dvs. de destinație; asigurați-vă că sunt relevante, bogate în cuvinte cheie, fără umplutură și conduceți cititorul către o acțiune.

SEO local vă poate sprijini anunțurile cu recenzii

Extensiile la anunțuri permit anunțurilor dvs. să afișeze mai multe informații. Una dintre cele mai valoroase dintre acestea este recenziile, care vă sprijină afacerea cu dovezi sociale pozitive. Acest lucru se poate face prin conectarea dvs. Google My Business, care este parte integrantă a unei campanii SEO locale, la anunțurile dvs.

Cum poate ajuta PPC SEO

Obțineți rezultate rapide la meta-descrieri de înaltă performanță

În cadrul SEO, meta descrierile ar trebui să fie direcționate către utilizatori pentru a obține clicuri. Este un proces lung de testare a acestora, deoarece nu există nicio modalitate de a efectua un test divizat pe el. PPC vă permite să utilizați două descrieri cu aceeași direcționare pentru a găsi care descriere este cea mai eficientă.

Remarketing către clienți potențiali organici

Călătoriile clienților includ multe puncte de contact. Când un client a venit pe site-ul dvs. în mod organic, dar nu ia legătura, îl puteți adăuga la o listă de remarketing pentru a-l încuraja să revină.

Utilizați o campanie de cunoaștere a mărcii pe termen scurt

Dacă abia sunteți la început, cunoașterea mărcii dvs. este foarte scăzută. Cea mai rapidă modalitate de a crește acest lucru este să utilizați PPC pentru a vă spori oferta inițială și apoi să o utilizați în mod continuu pentru orice campanie pe termen scurt, astfel încât să nu perturbați brandingul principal care este în vigoare folosind optimizarea dvs. organică.

Partajarea datelor despre cuvinte cheie

Cuvintele cheie din cadrul SEO pot fi dificile, mai ales când pornești de la zero. Echipele noastre SEO efectuează cercetări ample pentru a obține o înțelegere completă a cuvintelor cheie pe care le vizam, dar una dintre cele mai bune resurse este Planificatorul de cuvinte cheie Google Ads și datele care au fost colectate din campaniile PPC anterioare. Acest lucru ne ajută să vedem cuvintele cheie în acțiune și modul în care piața dvs. țintă reacționează la ele în lumea reală.

Cu două campanii, aveți date duble cu care să lucrați. Sunteți capabil să simplificați fiecare proces și să analizați ceea ce funcționează cu adevărat. Este modalitatea perfectă de a construi o strategie de marketing în continuă îmbunătățire, care oferă, de asemenea, clienți potențiali.

0/5 (0 Reviews)

Categories

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)