Este vital pentru managerii de site-uri web să determine nevoile principale ale publicului țintă pentru a menține utilizatorii implicați și pe calea spre conversie. Prin identificarea nevoilor clienților calificați, echipele de web design pot construi elemente adaptate acolo unde se află utilizatorii în pâlnia de conversie.
Odată cu apariția platformelor digitale extrem de captivante, centrate pe utilizator, obiectivul de a converti clienții potențiali online a devenit un proces mai implicat și mai bazat pe strategie.
Este vital pentru managerii de site-uri web să determine nevoile principale ale publicului țintă pentru a menține utilizatorii implicați și pe calea spre conversie.
Prin identificarea nevoilor clienților calificați, echipele de web design pot construi elemente adaptate acolo unde se află utilizatorii în pâlnia de conversie.
În general, există trei tipuri de vizitatori ai site-ului web care pot fi clasificați în funcție de loialitate, interes și scop:
- Vizitatori exploratori – Acești utilizatori vizitează de obicei un site web încercând să găsească soluții la o problemă. Unii caută să găsească cunoștințe suplimentare despre un anumit subiect. Vizitatorii exploratori sunt audiențe de top care se află în fazele inițiale ale călătoriei și foarte rar convertesc. Cu toate acestea, dacă informațiile de pe site le rezolvă în mod direct problema, există o șansă mai mare de a le converti în vizitatori repeți atunci când sunt privite față de concurenții tăi. Conținutul site-ului trebuie să se adreseze vizitatorilor exploratori și să facă acest lucru des, deoarece cu cât un site web conține mai multe informații utile, cu atât este mai mare șansa ca un vizitator explorator să se transforme într-un prospect sau un prospect fierbinte.
- Perspectivă fierbinte – Aceștia sunt utilizatori care și-au trimis informațiile de contact cu așteptarea că vor primi un e-mail de urmărire. Clientii potențiali și perspectivele fierbinți sunt traficul cel mai râvnit dintre cele trei, deoarece prezintă noi oportunități de afaceri pe care echipa ta de vânzări le poate stimula să le închidă.
- Clienți existenți – Clienții fideli care mențin o relație sănătoasă cu afacerea dvs. ca urmare a serviciilor excelente sunt cheia succesului continuu al companiei dumneavoastră. Oferind conținut care îi menține implicați pe site-ul dvs. web, este mai probabil ca aceștia să fie susținătorii și amplificatorii mărcii dvs. Creați un proces simplificat pentru ca amplificatoarele dvs. să împărtășească despre compania dvs. prin ieșirea la suprafață pe canalele de rețele sociale și valorificați-vă rețelele prin construirea unei reputații pozitive prin cuvântul în gură.
Conținut de calitate
Colecția de conținut servește drept inima site-ului dvs. și a eforturilor de SEO. Paginile web care nu au conținut valoros au mai multe șanse să aibă ca rezultat rate mari de respingere și să furnizeze o cantitate insuficientă de informații atunci când motoarele de căutare accesează cu crawlere site-ul.
Extinderea conținutului ușor pe întregul site este benefică pentru vizitatorii exploratori și motoarele de căutare care navighează, accesează cu crawlere și indexează site ul. Având conținut care este puternic vizat la fiecare nivel al călătoriei cumpărătorului, probabilitatea de a transforma un explorator către un prospect crește semnificativ.
Credibilitate
În condițiile în care înșelătoriile și alte activități rău intenționate devin tot mai complexe în spațiul digital, stabilirea credibilității este un factor cheie în generarea conversiilor. Construirea credibilității poate fi o sarcină extrem de complexă, dar cu o strategie și o execuție adecvate, este posibil ca marca dvs. să realizeze acest lucru în timp.
Indicații precum mărturiile, listele de proiecte, premiile și recunoașterea ajută la construirea încrederii cu potențialii clienți online. În plus, este important să păstrați relevanța cu o versiune complet receptivă, adaptată pentru dispozitive mobile a site-ului dvs. web.
Dacă designul și funcționalitatea site-ului dvs. se simt depășite, clienții sunt mai puțin probabil să aibă încredere și să fie susținători ai mărcii dvs. Prin implementarea acestor elemente fundamentale, este mai probabil să vă poziționați marca ca mai credibilă și mai premium față de concurenții dvs. online.
Cod curat și viteză
Un site web care demonstrează viteze de încărcare rapide și eficiente va oferi utilizatorilor o experiență mai pozitivă și o percepție generală a mărcii dvs. online.
Studiile au arătat că este mai probabil ca utilizatorii să părăsească un site în 10 secunde de la sosire dacă propunerea de valoare sau informațiile relevante nu sunt prezentate clar.
Cu cât timpul de încărcare al site-ului dvs. este mai lung, cu atât mai puțin timp are marca dvs. pentru a vă evidenția punctele forte și avantajele competitive, scăzând șansele dvs. de a converti clienții potențiali la clienți.
Angajând o agenție digitală care se află în fruntea tendințelor de design și a practicilor de dezvoltare de vârf, aveți capacitatea de a construi un site web eficient și captivant al companiei.
Ștergeți apelul la acțiuni
Un îndemn clar la acțiune, sau CTA, ghidează eficient vizitatorii site-ului pe calea către conversie. CTA-urile ar trebui să fie ușor de găsit și de înțeles, cu plasare strategică pe tot site-ul.
Pentru a implementa CTA eficiente, este esențial să înțelegeți diferitele audiențe ale mărcii dvs. și călătoriile unice ale utilizatorilor.
Făcând acest lucru, veți avea o înțelegere mai clară a nevoilor utilizatorilor dvs., facilitând identificarea CTA-urilor adecvate, precum și plasarea eficientă pe site-ul companiei dvs.
Scopul mărcii
Având o explicație clară cu privire la cine ești ca companie și la scopul tău mai mare al mărcii, vizitatorii site-ului tău web au mai multe șanse să rezoneze cu misiunea ta și să devină clienți valoroși.
Pe măsură ce vă prezentați marca unor consumatori cunoscători care au făcut cercetări ample despre produsele și competitorii dvs., este important să aveți un site web care să vă comunice valoarea adăugată într-un mod captivant și cu impact vizual.
Prin parteneriatul cu o agenție digitală de top, aveți resursele necesare pentru a construi un site web avansat și intuitiv, care să folosească o strategie UX atentă și o povestire a mărcii de impact.
Internetul așa cum îl cunoaștem a trecut prin faze de capacitate tehnică, tehnică de marketing și modă de design. Chiar și Read more
Cu fiecare an nou vine un nou set de liste care ne ajută să ne pregătim pentru anul care vine. Există Read more
Nu este un secret pentru nimeni că totul este și va continua să fie mutat online, mai ales după pandemie. Aceasta Read more
În zilele noastre, suntem cu toții înconjurați de tehnologie. Tehnologia este pretutindeni, de la aplicații de bază până la invenții inovatoare, Read more