Când vine vorba de conștientizarea mărcii, un site web este unul dintre cele mai puternice instrumente din arsenalul tău. Mai ales când vine vorba de generarea de lead-uri. Dar, înainte de a mai investi timp sau bani în prezența dvs. pe web, este important să rețineți că mai întâi trebuie să dezvoltați o pâlnie de conversie la punct care să permită utilizatorilor să navigheze fără efort în călătoria cumpărătorului.
Investind timp în aceste detalii, veți ajunge la un site care este capabil să atragă mai multe conversii și să ofere o experiență mai ușor de utilizat de la început până la sfârșit. Și, deși există un număr infinit de caracteristici și funcții pe care ar trebui să le luați în considerare, există trei elemente esențiale care ar trebui să fie întotdeauna în partea de sus a listei tale.
Cu toate acestea, în loc să le subliniem pur și simplu, haideți să aruncăm o privire mai profundă asupra fiecăruia și să vedem de ce sunt indispensabile pentru site-ul dvs.
1. Informații importante de contact
Când vine vorba de informațiile dvs. de contact, nu este nevoie să vă gândiți prea mult la ele. Clienții nu doresc să-și petreacă pauza de prânz căutând numărul dvs. de telefon sau adresa de e-mail. Fie că este vorba de o întrebare profesională sau doar de o simplă întrebare, ei cu siguranță au lucruri mai bune de făcut decât să facă clic pe un val de pagini web doar pentru a vă contacta.
Aceasta este o noțiune din ce în ce mai importantă, acum că tot mai mulți utilizatori sunt în mișcare și accesează web prin intermediul dispozitivelor lor mobile. Dacă nu puteți oferi răspunsurile pe care acești clienți le caută într-un mod rapid și ușor, trebuie să vă regândiți structura site-ului.
2. Conținut concis și captivant
Deși este adevărat că site-ul tău ar trebui să spună în mod eficient povestea mărcii tale, asta nu înseamnă că trebuie să cadă într-un teritoriu nou. Mesajul pe care îl transmiteți trebuie să fie succint, dar convingător, pe fiecare pagină a site-ului dvs. Prea multă copie poate copleși un client, mai ales dacă îl vizitează pe dispozitivul mobil.
Cu cât mai mulți utilizatori trebuie să deruleze sau să facă clic, cu atât sunt mai puține șanse să revină și să repete procesul. Pentru a muta acești indivizi mai jos în pâlnie, trebuie să scrieți o copie care să fie informații ușor digerabile, care să îi atragă să caute mai departe singuri. Nu poți cere asta. Trebuie să-l invoci.
3. Îndemnuri puternice la acțiune
Acestea sunt ceea ce atrage utilizatorul să întreprindă acțiunile pe care le solicitați. Ar putea fi să luați legătura cu afacerea dvs., să faceți clic pe un link, să faceți o achiziție sau să descărcați un cupon. Indiferent de acțiune, mai întâi trebuie să oferiți utilizatorului oportunitatea și să-l obligați să o apuce. În lumea digitală de astăzi, „aflați mai multe”, „dați clic aici” și „Vedeți de ce” pur și simplu nu funcționează ca înainte. Cu cât conținutul pe care îl prezentați este mai convingător, cu atât sunt mai mari șansele clienților dvs. să urmeze până la sfârșitul canalului.
Așadar, se poate spune că, pentru a genera eficient conversiile dorite, trebuie să investești într-un site web eficient, captivant și ușor de utilizat. Lucrând cu o agenție digitală profesionistă, puteți utiliza talentele experților care vor transforma prezența mărcii dvs. într-un site web uimitor care va facilita rezultatele pe care le căutați și experiența pe care o doresc clienții dvs.
Internetul așa cum îl cunoaștem a trecut prin faze de capacitate tehnică, tehnică de marketing și modă de design. Chiar și Read more
Cu fiecare an nou vine un nou set de liste care ne ajută să ne pregătim pentru anul care vine. Există Read more
Nu este un secret pentru nimeni că totul este și va continua să fie mutat online, mai ales după pandemie. Aceasta Read more
În zilele noastre, suntem cu toții înconjurați de tehnologie. Tehnologia este pretutindeni, de la aplicații de bază până la invenții inovatoare, Read more