Relații Clienți / Support
+40 721 988 240
Relații Clienți / Support:
+40 721 988 240
AllmaDesign

Cum să porniți un magazin Dropshipping

Ce este Dropshipping-ul?

Înainte de a putea învăța cum să porniți o afacere de dropshipping, asigurați-vă că acesta este tipul potrivit de model de afaceri pentru dvs. Pentru a face această determinare, este important să înțelegeți exact ce este drop shipping și cum funcționează.

Pe scurt, dropshipping-ul este o formă de onorare a comenzilor de comerț electronic care vă permite să vindeți produse pe site-ul dvs. pentru care nu sunteți direct responsabil pentru depozitare sau expediere. În schimb, achiziționați produse cu ridicata de la producători sau furnizori dropshipping, care supraveghează îndeplinirea pentru dvs.

Cum funcționează Dropshipping-ul?

Având în vedere această definiție de bază, să dezvăluim cum funcționează dropshipping-ul mai detaliat.

În general, există trei părți implicate în modelul de afaceri dropshipping al comerțului electronic: dvs., comerciantul, clientul și furnizorul sau producătorul.

Prin urmare, procesul de dropshipping poate fi rezumat astfel:

  • Un client cumpără un produs de pe site-ul dvs. de comerț electronic.
  • Trimiteți informațiile despre comandă furnizorului dvs. de dropship.
  • Furnizorul alege, ambalează și expediază produsul direct către client.

Dropshipping profesioniști

Deci, de ce ați alege să vă dați seama cum să înființați un magazin dropshipping pe un alt tip de afacere?

În general, dropshipping-ul a devenit un model de afaceri popular, deoarece simplifică începerea unei afaceri de comerț electronic. Livrarea este asigurată de la început, iar adăugarea de produse noi în catalogul dvs. este la fel de simplă ca doar câteva clicuri.

Riscul dvs. este minimizat deoarece nu trebuie să plătiți pentru inventar sau depozitare, iar dacă produsele pe care le vindeți își pierd vreodată popularitatea, puteți pur și simplu să le schimbați.

În plus, costurile de pornire sunt minime. Cumpărați doar ceea ce știți că puteți vinde, iar mulți expeditori nu vă vor percepe o taxă pentru a lucra cu ei. În plus, expeditorii drop-ship oferă vânzătorilor lor transporturi mai ieftine și mai eficiente decât ar obține altfel. Tot ce trebuie să plătiți este site-ul dvs. de comerț electronic și conexiunea la internet.

În cele din urmă, majoritatea serviciilor de dropshipping vă vor permite să vă furnizați propriile etichete, astfel încât clienții dumneavoastră nici măcar nu trebuie să știe că sunteți un expeditor drop-ship.

Dropshipping contra

În acest moment, dropshipping-ul probabil sună prea frumos pentru a fi adevărat. Din păcate, mulți alți oameni au gândit același lucru, ceea ce face ca industria dropshipping-ului să fie extrem de competitivă. Din cauza acestei concurențe, marjele de profit sunt scăzute, deoarece comercianții concurează pentru a oferi cele mai mici prețuri la articolele populare.

Acesta poate fi un cerc vicios, deoarece trebuie să faceți o mulțime de afaceri pentru a compensa marjele de profit scăzute, și totuși aveți multă concurență pentru fiecare vânzare. De asemenea, sunteți la cheremul producătorilor sau furnizorilor cu care lucrați, deoarece aceștia au control asupra onorării și retururilor, totuși trebuie să aveți de-a face cu clientul.

De asemenea, poate fi mai greu să construiți o marcă ca expeditor drop, având în vedere că vindeți o varietate de produse ale altor companii.

Cum să porniți un magazin Dropshipping în 5 pași

În cele din urmă, depinde de dvs. să determinați dacă dropshipping-ul este sau nu tipul potrivit de afacere pe care să îl începeți.

Cu toate acestea, dacă decideți să investiți în învățarea cum să începeți o afacere de dropshipping, puteți face procesul mai ușor, împărțindu-l în pași mai mici și mai ușor de gestionat, așa cum am făcut mai jos:

Pasul 1: Descoperiți logistica

În general, primul pas pentru a începe o afacere de dropshipping este de fapt trecerea prin documentele și alți pași necesari pentru a începe o afacere. Cu acest pas, a învăța cum să porniți o afacere de dropshipping este, în general, echitabil cu începerea  oricărui  tip de afacere.

Pasul 2: Identificați o piață și alegeți o nișă

Următorul pas este să restrângeți specificul ideii dvs. de afaceri dropshipping. Tu și concurenții tăi aveți acces la aceleași produse și lucrați cu furnizori care oferă niveluri similare de servicii

Prin urmare, marele diferențiere între afacerea dvs. și concurența dvs. vor fi eforturile dvs. de marketing. Pentru a comercializa cu succes, trebuie să identificați un demografic țintă și să vindeți un produs care îi vorbește într-un fel.

Pasul 3: Găsiți furnizorul potrivit

Odată ce v-ați stabilit pe o nișă pe care doriți să o vizați cu un anumit produs. Este timpul să găsiți furnizorul perfect care vinde acel produs. Dacă vă întrebați de unde să cumpărați produse pentru dropshipping, procesul nu ar trebui să fie la fel de dificil ca identificarea unei nișe. Există o varietate de furnizori dropship-uri care oferă milioane de produse.

Acestea fiind spuse, furnizorul tău dropship este un partener cheie în afacerea ta. Pentru a găsi furnizorul potrivit, vă recomandăm să acordați prioritate următoarelor criterii:

Pasul 4: Creați site-ul dvs. de comerț electronic

În acest moment, am identificat o piață și ne-am aliniat cu un furnizor. Acum, următorul pas pentru a construi site-ul propriu-zis unde ne vom vinde produsele.

Există două moduri de a proceda în acest sens. Puteți crea un magazin dropshipping pe o piață importantă de comerț electronic, cum ar fi Amazon sau eBay. De asemenea, vă puteți construi site-ul web de la zero folosind un furnizor de platforme de comerț electronic precum Shopify sau WooCommerce.

Pasul 5: Optimizați și comercializați site-ul dvs

Odată ce ați lansat un magazin dropshipping, ultimul pas este să atrageți clienți.

Indiferent de platforma pe care o alegeți pentru un magazin dropshipping, va trebui să comercializați în mod agresiv și să vă optimizați site-ul pentru căutare. Puteți face acest lucru printr-o combinație de marketing prin e-mail, reclame plătite și rețele sociale. 

Fiecare abordare de marketing eCommerce are propriile sale merite. Vă recomandăm să alegeți câteva care funcționează cel mai bine pentru dvs.

Categories

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)