Relații Clienți / Support
+40 721 988 240
Relații Clienți / Support:
+40 721 988 240
AllmaDesign

Cum să reutilizați conținutul pentru o strategie SEO eficientă

Orice strategie SEO bună încorporează conținut. Conținutul de pe site-ul dvs. este ceea ce citesc crawlerele Google pentru a afla despre ce este site-ul dvs., pentru ce este relevant și pentru ce căutări poate ajuta. O parte din aceasta include conținut „proaspăt”, informații despre care crawlerii Google știu că sunt noi pentru site. Cu cât conținutul tău petrece mai mult timp pe site, cu atât apare mai puțin proaspăt și cu atât are mai puțină valoare.

Cu conținut proaspăt, Google Crawler văd mai multă relevanță și tind să revină mai des pentru a accesa din nou crawlere. Cu toate acestea, conținutul este un proces care necesită mult timp. Pentru a fi bun pentru Google, conținutul pe care îl scrieți trebuie să fie optimizat pentru cuvinte cheie, relevant, bine scris și să aibă un număr de cuvinte destul de lung.

Pe o bază continuă, SEO de conținut de înaltă calitate este un angajament. O modalitate excelentă de a atenua impactul acestui lucru este reutilizarea conținutului vechi în conținut nou, mai valoros.

Ca și în orice strategie SEO, acest proces se referă la strategie și date. Iată cum să reutilizați conținutul dvs. vechi într-un act de sprijin SEO.

Găsiți blogurile care funcționează pentru dvs

Nu are rost să petreci mult timp pe un blog care nu funcționează pentru publicul tău. Aruncă o privire la Google Analytics și vezi ce bloguri aduc trafic, atât acum, cât și când au fost lansate pentru prima dată.

În mod ideal, alegeți ceva care a fost o sursă consistentă de trafic pentru o perioadă. Asigurați-vă că, dacă este o dată specifică, că există ceva nou de spus sau alegeți ceva diferit. Scopul reutilizarii este de a adăuga valoare.

Aruncă o privire la titlul tău

Titlul este primul și uneori singurul lucru pe care îl vede un utilizator și care îi permite să decidă dacă dorește să facă clic. Dacă nu a fost un „cârlig” înainte, schimbați-l și asigurați-vă că este ceva care atrage oamenii.

Curăță de primăvară ortografia și gramatica

Ortografia și gramatica nu sunt un factor de clasare, dar este cu siguranță un factor de credibilitate și de utilizare pentru oricine citește blogul. Comportamentul utilizatorilor poate face o diferență enormă în clasament, deoarece Google știe cât timp petrec oamenii pe pagină. Dacă este mult timp, ei știu că oferiți ceea ce caută un căutator.

Actualizați orice informații învechite

Scopul acestui exercițiu nu este de a obține beneficii SEO – acesta este un produs secundar al oferirii utilizatorilor dvs. de un blog valoros. Citiți rapid și asigurați-vă că toate informațiile sunt încă corecte și că nu pot fi înlocuite cu ceva mai bun.

Înlocuiți linkurile

Este posibil să fi conectat la pagini sau resurse care fie nu sunt acolo, fie nu mai sunt cel mai bun punct de referință. Aruncați o privire rapidă pentru a vă asigura că tot ceea ce v-ați conectat este încă ceva pe care l-ați recomanda și că totul funcționează așa cum ar trebui.

Examinați-vă cuvintele cheie

Poate că ați găsit recent un cuvânt cheie care a funcționat foarte bine. Merită să introduceți acest lucru în blogul dvs. în loc să păstrați optimizarea care ar putea avea câțiva ani. De asemenea, este o idee bună să căutați în Search Console și să găsiți cuvintele cheie care aduc oameni pe site-ul dvs., astfel încât să îi puteți sprijini cu un blog.

Actualizați data publicării

Deși Google folosește algoritmi incredibil de inteligenți, încă citește datele pe care i le oferiți. Chiar dacă modificați conținutul, cel mai bun mod de a semnala Google că ceva este nou este să schimbați data pentru a arăta că a fost publicat recent. Pe platforme precum WordPress, acesta este un proces rapid și ușor. Dacă tot ceea ce schimbi este o parte a informațiilor, poți pur și simplu să adaugi o actualizare datată.

Rezistent în viitor, alegând titluri veșnic verzi

Dacă reutilizarea conținutului este o strategie bună pentru dvs., planificați din timp și alegeți titluri de blog care vor fi întotdeauna puncte de durere.

Redistribuie pe rețelele sociale

Nu te poți aștepta ca publicul tău să știe că ți-ai reîmprospătat conținutul dacă nu îl distribui din nou! Asigurați-vă că vă împingeți noul blog pe rețelele sociale și pe orice alte canale care reprezintă un flux de trafic pentru dvs.

Actualizați adresa URL cu titlul și introduceți o redirecționare

Nu faceți greșeala de a republica o adresă URL veche. Actualizați adresa URL cu noul titlu și asigurați-vă că ați introdus o redirecționare, astfel încât toți cei care caută acea postare să poată vedea cea mai nouă versiune.

Și cât suntem aici…

NU

  • Copiați și inserați-l într-un blog nou fără a-l elimina pe cel vechi, deoarece acesta va semnala conținut duplicat
  • „Împrumutați” conținutul altcuiva
  • Uitați să verificați link-ul întrerupt pe site-ul dvs. în cazul în care ați ratat vreunul
0/5 (0 Reviews)

Categories

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)