Ce este SEO?

SEO înseamnă optimizare pentru motoarele de căutare. În cei mai simpli termeni, SEO vă ajută să creșteți vizibilitatea site-ului dvs. pe motoarele de căutare precum Google. De fiecare dată când cineva caută informații online, sute și mii de site-uri web se luptă pentru a fi primul link afișat. Crearea unui blog eficient optimizat pentru SEO vă poate ajuta afacerea să genereze trafic organic de căutare.

De exemplu, dacă un blogger de rețete dorește ca oamenii să-și citească articolul despre rețetele de pregătire a mesei, ar trebui să își optimizeze blogul pentru a depăși alți bloggeri care scriu despre același subiect. Aceasta nu este o sarcină ușoară, dar cu strategia potrivită, rețetele lor ar putea apărea pe prima pagină a rezultatelor Google.

marketing-servicii-content-copywriting

Importanța unei postări de blog optimizate pentru SEO

Peste  92% dintre utilizatorii online  aleg Google ca motor de căutare atunci când caută informații, dar peste  90% dintre site-uri web  nu primesc trafic de căutare organic de la Google. Aceasta înseamnă că companiile și mărcile din întreaga lume creează conținut valoros pe care nimeni nu îl va putea găsi vreodată. Optimizarea SEO este importantă pur și simplu pentru că vă ajută să vă vedeți conținutul.

10 sfaturi pentru a scrie o postare de blog optimizată pentru SEO

1) Scrieți titluri grozave

Cele mai citite ziare angajează scriitori de titluri specializați în crearea de titluri care convertesc. Când scrii o postare pe blog SEO, titlurile sunt la fel de importante. Ele captează atât atenția cititorului, cât și a motorului de căutare.

Google folosește roboți numiți web crawler sau web spider pentru a citi și indexa conținutul site-ului. Acești roboți verifică anteturile paginilor web pentru a ajuta Google să înțeleagă despre ce este vorba în articol și dacă postarea ar trebui să apară într-o căutare Google.

Un antet care explică clar despre ce este vorba în articolul dvs. va ajuta crawlerele web să vă indexeze postarea. Urmăriți-vă antetul cu sub-anteturi care vă descriu în mod clar articolul și direcționați crawlerele web (și cititorii) prin articol. Anteturile și subanteturile organizate oferă blogului dvs. o structură organizată, care poate fi scanată.

2) Includeți o meta descriere

Ce este o meta-descriere și de ce este importantă? O meta-descriere constă într-un rezumat de 1-3 propoziții sub titlul paginii web pe pagina de rezultate Google. Metadescrierile sunt un alt factor pe care crawlerele web îl folosesc pentru a determina clasarea în căutarea paginii dvs. web.

Rețineți că acestea sunt utile și pentru persoana care finalizează căutarea și ar trebui să fie lizibile și convingătoare. Când introduceți descrierea, gândiți-vă la publicul țintă. Care este cel mai scurt și mai convingător mod de a împărtăși despre blogul tău?

SFAT: Majoritatea platformelor de găzduire a site-urilor web au un loc în care să introduceți meta descrierea, așa că nu ar trebui să căutați prea departe pentru a găsi acest câmp.

3) Scrieți audienței dvs

Dacă postarea dvs. de blog optimizată pentru SEO este lizibilă și valoroasă pentru publicul dvs., aceasta va rămâne pe blogul dvs. mai mult timp. Există multe motive pentru care vrei ca publicul tău să rămână pe blogul tău. Unul dintre motivele principale este impactul pe care îl poate avea asupra clasamentului tău SEO. Când utilizatorii rămân pe pagina dvs. web, Google interpretează acest lucru ca însemnând că conținutul dvs. oferă valoare utilizatorilor săi și vă crește clasarea rezultatelor căutării.

SEO copywriting nu este mult diferit de alte forme de copywriting. Mai presus de orice, asigurați-vă că conținutul dvs. este de calitate și oferă valoare cititorului.

SFAT: Unde merg oamenii după ce vă citesc blogul? De ce fac clic departe? Căutați cuvintele cheie pe Google și citiți secțiunea „Oamenii întreabă și” pentru a afla. Adăugați răspunsurile la aceste întrebări în corpul blogului dvs. sau după încheiere ca secțiune de întrebări frecvente pentru a menține utilizatorii pe site-ul dvs.

4) Faceți-vă cercetarea (cuvântul cheie).

Nu ar fi grozav să știi exact ce conținut ar genera trafic organic către site-ul tău? Cercetarea cuvintelor cheie vă poate oferi o minge de cristal în căutările publicului țintă pe Google.

Puteți utiliza site-uri web gratuite precum Ahrefs, Google Keyword Planner sau Google Trends pentru a căuta cuvinte cheie. Oricare dintre aceste site-uri vă poate ajuta să determinați ce își dorește publicul și ce caută în acest moment.

Cuvintele cheie au fost marcate drept eroul SEO. Acest lucru i-a determinat pe unii redactori să scrie o copie de blog care nu are sens pentru cititorii lor umani, deoarece au fost prea investiți în utilizarea tuturor cuvintelor lor cheie. Mai puțini oameni vor vizita blogul dacă un articol este mai greu de înțeles. Mai puțini oameni care stau să citească articolul îi spun Google că postarea de pe blog nu satisface nevoile utilizatorilor lor și că postarea se va clasa mai jos. Ține întotdeauna cont de cititorul tău, mai presus de orice.

În caz contrar, asigurați-vă că utilizați cuvinte cheie ori de câte ori este firesc și vă duce blogul înainte. Dacă sunt folosite bine, acestea pot fi incredibil de utile în îmbunătățirea optimizării blogului dvs.

Dacă este posibil, încercați să includeți cuvinte cheie în

  • Antetul și URL-ul dvs. principal
  • Meta descrierea
  • Copia blogului dvs. (oricand este natural)
  • Introducerea și concluzia dvs
  • Textul alternativ din descrierile imaginii dvs. (vezi numărul 6)

5) Optimizați-vă adresa URL

După ce ați cercetat cuvintele cheie, ați construit un antet care să facă conversie și ați organizat postarea de blog optimizată pentru SEO pentru a servi atât cititorului, cât și Google, nu uitați de adresa URL. Asigurați-vă că vă scurtați adresa URL cât mai mult posibil, asigurându-vă totodată că vă descrie conținutul și că folosește cuvinte cheie.

6) Adăugați text alternativ la imagini

Fotografiile și alte media sunt esențiale pentru ca postările dvs. de blog optimizate pentru SEO să pară mai interesante și mai fiabile. Singura problemă este că crawlerele web nu le pot citi. Pentru a vă optimiza imaginile, numiți-le cu titluri relevante și includeți text alternativ.

Dacă unul dintre cuvintele dvs. cheie este „pisica neagră” și doriți să încărcați o fotografie cu o pisică neagră așezată pe o canapea, utilizați „pisica neagră” ca fișier imagine, iar textul alternativ va citi „pisica neagră așezată pe o canapea”. canapea.”

Utilizarea unui text alternativ poate ajuta, de asemenea, la creșterea accesibilității paginii dvs. web. Dacă cineva accesează pagina cu un cititor de ecran din cauza unei dizabilități, va putea folosi textul alternativ pentru a înțelege ce fotografii ai folosit pentru a completa copia blogului tău.

SFAT: Comprimați-vă imaginile. Dacă fișierele dvs. de imagine sunt prea mari, aceasta va încetini viteza paginii dvs. web. Google îi plac paginile cu viteze de încărcare mai mari și le va clasa înaintea site-urilor mai lente.

7) Construiți o strategie de conectare internă

Unii copywriteri numesc acest lucru și Modelul grupului de subiecte. Pentru a crea o strategie de legare sau de cluster pentru blogul dvs., includeți linkuri către postări sau pagini care există deja pe site-ul dvs. Conectând conținut similar unul cu celălalt, Google indexează aceste puncte de conectare pentru a înțelege mai bine conținutul dvs. Conectarea a 2-3 pagini interne sau postări în fiecare blog reduce, de asemenea, rata de respingere, menținând oamenii pe site-ul tău mai mult timp.

8) Adăugați în mod regulat conținut proaspăt

Conținutul proaspăt este esențial pentru a implica publicul țintă, dar este și crucial pentru   optimizarea SEO . Boții Google sunt foarte eficienți, ceea ce înseamnă că nu pierd timpul accesând cu crawlere site-urile care nu sunt active. Pentru ca Google să fie interesat de site-ul dvs., trebuie adăugat în mod regulat conținut nou.

9) Credit suplimentar: Backlink-uri

Ca  agenție SEO , ne plac backlink-urile! Backlink-urile funcționează similar cu hashtag-urile de pe Twitter sau de pe site-urile de socializare. Dacă mulți oameni vorbesc despre același subiect, Twitter va face din el un subiect în tendințe. La fel este și cu backlink-urile. Dacă alte site-uri web trimit către pagina dvs., Google vă va marca ca fiind în tendințe și va acorda mai multă încredere conținutului dvs. Odată ce Google are mai multă încredere în tine, vor dori să distribuie mai mult postările tale de blog optimizate pentru SEO și vei urca în clasamentul căutării.

Dar cum faci ca alte site-uri web să facă linkuri către conținutul tău? Cel mai bun mod este să postezi conținut de mare valoare care să includă citate de la lideri de gândire, imagini sau videoclipuri unice, infografice sau date originale. Practic, creați conținut la care oamenii vor dori să se conecteze în conținutul lor. De asemenea, dacă interacționați cu alți bloggeri și distribuiți conținutul lor pe pagina dvs., ei s-ar putea să vă împărtășească în schimb!

Găsiți conținutul potrivit pentru postările dvs. de blog optimizate pentru SEO

Crearea unui blog optimizat pentru publicul țintă va necesita unele încercări și erori. Iată câteva analize pe care să le urmăriți pentru a vă asigura că planul dvs. SEO vă îndreaptă spre obiectivele dvs.

  • Numărul total de cuvinte: găsiți numărul perfect de cuvinte pe care publicul dvs. îl dorește jucându-vă cu diferite lungimi de blog.
  • Unde și cum folosiți cuvintele cheie: aflați cea mai bună modalitate de a optimiza utilizarea cuvintelor cheie pentru site-ul dvs. web.
  • Numărul de imagini utilizate în conținut: 2 sau 5 imagini funcționează mai bine pentru site-ul dvs.?
  • Numărul de backlink-uri și link-uri interne: Câte link-uri interne sunt cele mai bune pentru site-ul dvs.? Ce conținut are ca rezultat mai multe backlink-uri către site-ul tău?

SEO copywriting poate fi copleșitoare la început, dar cu puțin timp și răbdare, veți scrie conținut care vă încântă publicul și Google deopotrivă! Dacă doriți mai mult ajutor pentru a vă asigura că blogul dvs. apare pe prima pagină a rezultatelor căutării, specialiștii noștri în optimizarea motoarelor de căutare vă pot ajuta!

AllmaDesign ​​vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri weboptimizare SEO și promovare onlinedesign grafic și identitate companiegăzduire web și înregistrare nume de domenii.

Leave a Comment

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului. View more
Accept