Relații Clienți / Support
+40 721 988 240
Relații Clienți / Support:
+40 721 988 240
AllmaDesign

Cum să-ți optimizezi călătoria clienților pe site-ul tău

Călătoria clientului se află în centrul activității de proiectare pe care o facem aici, la AllmaDesign. Ne place să proiectăm site-uri frumoase, dar ne place, de asemenea, să ne asigurăm că nu dăm stil peste substanță. Site-urile noastre sunt concepute pentru a performa alături de a arăta grozav. Călătoria clientului este o mare parte a acestui lucru. Vă ascultăm și ne uităm la datele pe care site-ul dvs. le poate oferi echipei noastre pentru a crea un design conceput pentru a reuși.

Definiți-vă clientul

Nu sunteți sigur de unde să începeți călătoria dvs. către client? Cunoașterea clientului este cel mai important prim pas. Este baza pe care se construiește tot ceea ce faci după aceea, așa că fă-ți timp pentru a te asigura că este puternic. Faceți acest lucru uitându-vă la clienții actuali și sortându-i în personaje. 

Deși fiecare este diferit, veți putea vedea lucrurile pe care le au în comun și tipurile de oameni care tind să vă fie clienți. Cu aceasta, puteți înțelege ce caută, ce este important pentru ei și cum să îi ajungeți cel mai bine

Definiți-vă călătoria

Acum că știți cui vindeți, este timpul să aflați în ce parte a călătoriei clientului intrați. La AllmaDesign, lucrăm în cadrul metodologiei „See, Think, Do, Care”. Acest lucru ne ajută să stabilim care dintre serviciile noastre sunt potrivite. Încercăm să ajutăm clienții noștri să lucreze în același cadru: 

  • Vedeți: clientul dvs. navighează
  • Gândiți-vă: clientul dvs. cercetează
  • A face: clientul dvs. ia măsuri
  • Îngrijire: clientul dvs. caută asistență sau comunicare

Prin urmare, dacă călătoria dvs. client începe pe pagina dvs. de pornire, aceștia se află în etapa „Gândește”. S-ar putea să nu știe în mod specific ce faci, așa că este timpul să-ți eficientizezi site-ul și să oferi ceva care să-i mute. Pe de altă parte, dacă țintiți clienții existenți, ar trebui să îi tratați ca și cum s-ar afla în etapa „Îngrijire”, oferindu-le ceva mai personal.  

Definiți-vă obiectivele

Ai un început și un mijloc, acum este timpul pentru sfârșit. Care este scopul final al călătoriei dvs. client. Niciodată nu este atât de simplu ca „o conversie”. Ne place să știm cum arată asta pentru tine; un site care duce la completarea formularului poate arăta foarte diferit de un site care duce la descărcare. 

Testarea utilizatorilor

Una dintre cele mai frecvente probleme pe care le vedem cu o călătorie a clienților este că singurii oameni care îl testează sunt cei care cunosc site-ul pe dinafară. Dacă nu ești sigur de ce nu obții rezultatele pe care le-ai dori, roagă-i pe cineva care nu a fost niciodată pe site-ul tău să arunce o privire în jur și să încerce să ia legătura. 

Întrebați-i ce i-ar putea încuraja, ce a fost greu de găsit și dacă au simțit că ar dori să ia legătura. Este posibil să descoperiți că este dificil să vă completați formularele sau că numărul dvs. de telefon nu se poate face clic. Mici detalii ca acesta pot face cea mai mare diferență pentru o rată de conversie. 

CRO

Optimizarea ratei de conversie este ca testarea utilizatorilor la scară globală. Vom introduce un cod pe site-ul dvs. pentru a urmări ceea ce face fiecare utilizator. Acest lucru poate fi incredibil de util pentru a vedea părțile din design care ar putea beneficia de a fi într-un loc diferit sau informațiile importante care nu sunt niciodată citite. 

Apoi putem implementa teste pentru a stabili care este cea mai bună soluție, pentru a îmbunătăți constant site-ul web și numărul de persoane care solicită întrebări. 

Clienții tăi sunt cel mai important factor din afacerea ta. Asigurați-vă că site-ul dvs. nu este conceput doar pentru dvs., ci pentru ei. 

Categories

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)