Întărirea mărcii dumneavoastră necesită mai multe considerații în ceea ce privește designul web și experiența utilizatorului.
Multe companii subestimează importanța unui site web bun, ca să nu mai vorbim de un design web bun. În timp ce unii folosesc un site web ca un alt mediu de comunicare pentru companie, studiile arată că un design web bun generează mai multe conversii atunci când este asociat cu modalități tradiționale de marketing și publicitate.
Designul unui site web poate conduce fie la conversii, fie alunga traficul și semnalele către publicul țintă, dacă afacerea este de încredere. Dezvoltarea unui design de site web cu o interfață de utilizator impresionantă va avea ca rezultat mai mulți clienți potențiali, mai multe afaceri și venituri mai mari. Imaginile vizuale de impact și intuitive sunt mai importante acum ca niciodată.
Un studiu a constatat că elementele de design sunt exponențial mai puternice în semnalarea încrederii. Când i s-a cerut să descrie de ce utilizatorii au găsit un site web nedemn de încredere, 94% dintre răspunsuri au fost legate direct de elemente de design web, în timp ce doar 6% au făcut referire la un anumit conținut. Participanții au spus că aceste elemente de design web i-au făcut să se simtă mai puțin conectați și atrași de site:
- Aspecte ocupate sau complexe
- Reclame pop-up și reclame tulburătoare
- Imprimare greu de citit
- Design web plictisitor/lipsa de culoare
- Introducerea site-ului și timpii de încărcare lenți
Potrivit expertului în marketing Jared Spool, branding-ul unei companii este o investiție care crește în timp. Scopul său principal este câștigarea încrederii clientului ca instrument de comunicare. Din perspectiva designului web, elementele de design alese vor afecta direct strategiile generale de branding și poziția pe piață.
Deși un design excelent are costuri inițiale, investiția într-o agenție de design web solidă poate aduce rezultate impresionante pentru afacere. Iată câteva modalități prin care un dezvoltator web profesionist vă poate ajuta să maximizați utilizarea site-ului dvs. și să îl transforme într-un instrument de conectare cu clienții dvs.:
Navigare ușoară
Navigarea este importantă atunci când un site web are prea multe pagini. Un bun web designer știe că navigarea ar trebui să fie una dintre prioritățile de top în proiectarea unui site web pentru afaceri. Include o bară de navigare bine etichetată sau un meniu care arată o listă a diferitelor pagini web. Când navigarea pe site este bine dezvoltată, utilizatorii pot explora și înțelege cu ușurință site-ul dvs.
Conținut util și elemente vizuale
Designul web impresionant vine întotdeauna cu conținut grozav. Dacă conținutul site-ului dvs. nu transmite mesajul dvs., marca dvs. sau nu câștigă încrederea clienților dvs., acesta nu face treaba. Furnizarea de conținut informativ și relevant evidențiază principalele puncte forte ale companiei dacă doriți să fiți privit ca o sursă de renume în industrie.
Mai mult, elementele vizuale precum alegerea fontului și alte detalii tipografice contează și ele! Aceste detalii de design web ar trebui să meargă împreună pentru a oferi publicului un mesaj corect și bine prezentat. În cele mai multe cazuri, cititorii tind să-și amintească mesajul atunci când este concis și ceva cu care cititorii se pot identifica.
Uniformitatea mărcii
Compania dvs. ar trebui să aibă o voce uniformă a mărcii, atât online, cât și offline. Este foarte important ca piața dvs. țintă să vă recunoască brandul de afaceri în toate tipurile de mediu.
Nivelul de implicare
Succesul unei pagini web sau al unui design web este măsurat prin numărul de vizitatori și nivelul de implicare din partea publicului țintă. Implicarea ambelor conținuturi prin design web uimitor are potențialul de a genera cele mai multe conversii.
Optimizare motor de căutare
Pe lângă organizație, îmbunătățirea designului site-ului dvs. poate îmbunătăți și SEO. Acest lucru se întâmplă atunci când încorporați cuvinte cheie legate de afaceri în textul HTML și chiar în conținut. Când motoarele de căutare accesează cu crawlere site-ul web, aceasta are ca rezultat o plasare mai mare în motoarele de căutare, ceea ce înseamnă că site-ul dvs. devine mai vizibil, făcând afacerea dvs. mai populară și ar putea duce la conversie.
În această era digitală, deținerea unui site web joacă un rol crucial, care depășește cu mult doar furnizarea de venituri mai mari afacerii. Este o modalitate de a deveni mai accesibil pentru mai multă audiență, de a stabili lider în industrie și de a fi văzut ca un brand în care se poate avea încredere. Vizualizați infograficul complet pentru a afla mai multe.