În SEO, întotdeauna se vorbește de strategie. Este o industrie care funcționează luând datele în fața noastră și încercând să umple golurile – Google nu ne oferă o listă de lucruri de făcut. Prin urmare, strategia se bazează pe încercări și erori de la clienții care au trecut înainte și pe înțelegerea celor mai bune practici pe care le cunoaștem.
Suntem adesea abordați de clienți care doresc să afle răspunsurile. În SEO , este unul dintre cele mai greu de oferit. Nu există un glonț de argint, dar există întotdeauna locuri pentru a îmbunătăți și a perfecționa o strategie pentru a o aduce în conformitate cu ceea ce știm că funcționează. Iată cum ne bazăm pe strategia seo existentă pentru a crește prezența organică online.
Identificați ceea ce lipsește cu instrumentele de vârf din industrie
Deși un SEO bun va ști unde să caute pentru a căuta probleme la fața locului, acesta este un proces incredibil de consumator de timp. Pentru a verifica fiecare pagină pentru cerințele strategia SEO necesară, conținutul și densitatea cuvintelor cheie necesare, linkurile întrerupte, marcarea schemei și multe altele ar dura ore. În loc să facem acest lucru un proces manual, folosim SEMrush pentru a ne audita site-urile în câteva minute.
Există sute de instrumente de audit, iar Zinc le-a încercat pe toate. Ca și în toate, există unele care merită timpul și altele care nu, dar am descoperit că cantitatea de date pe care le putem accesa despre un site este cea mai bună cu SEMrush. Acest lucru ne permite să căutăm rapid pentru a găsi ceva la fața locului care este un motiv de îngrijorare.
Remediați problemele tehnice
Primul loc pentru a începe cu strategia SEO este la fața locului. Există câteva elemente necesare pentru strategiile SEO tehnice de bază care asigură că crawlerele Google vă pot găsi, citi și indexa corect site-ul dvs. Întotdeauna vom verifica mai întâi acest lucru pentru a ne asigura că nimic nu împiedică site-ul dvs. să fie văzut de Google.
Cercetare completă a cuvintelor cheie
Cuvintele cheie sunt adesea primul sau singurul lucru pe care oamenii îl știu despre SEO. Sunt de o importanță vitală, dar sunt adesea folosite greșit. Este ușor să obții o poziție numărul unu pentru un cuvânt cheie care nu are concurență, dar cei care se transformă în conversii sunt cei care primesc o mulțime de căutări.
Este o idee bună să faceți o cercetare amănunțită aici pentru a afla ce generează trafic și conversii și ce ați putea fi ratat deoarece vă concentrați pe un cuvânt cheie detaliat fără a vedea o oportunitate exterioară.
Audit complet al link-ului
Google privește linkurile către site-ul dvs. ca pe un sigiliu de aprobare din partea altora. Dacă alte site-uri consideră că merită să vă conectați, site-ul dvs. trebuie să fie relevant și ușor de utilizat. Cu cât ai mai multe link-uri, cu atât autoritatea site-ului tău devine mai mare și cu cât site-urile care fac link-uri către tine au o autoritate mai mare, cu atât mai bine.
Din păcate, lumea legăturilor se poate tulbura. Este posibil să le cumpărați, ceea ce poate duce la penalități, iar uneori apar link-uri care dă jos un site fără nicio vină a proprietarilor site-ului. Vom arunca o privire pentru a vedea ce trimite către site-ul dvs. și dacă acestea au un efect pozitiv sau negativ asupra afacerii dvs.
Analiza mobilă
Google a trecut la un index pentru dispozitive mobile în 2018, dar un site optimizat pentru mobil este încă adesea văzut ca o idee ulterioară pentru mulți constructori de site-uri web. Primim adesea întrebări de la clienți care fac totul corect, dar site-urile lor nu răspund. Dacă Google nu poate vedea ce este pe site-ul dvs. deoarece crawlerele caută dintr-o perspectivă mobilă, clasarea va fi mult mai dificilă.
Analizează-ți concurenții
Odată ce avem lista noastră de lucruri de făcut pentru a aduce sănătatea site-ului la zero, este timpul să ne uităm la imaginea de ansamblu. Nu contează dacă site-ul tău are 100 de link-uri dacă concurenții tăi lucrează cu 1000.
Nu ne place să facem același lucru pe care îl fac toți ceilalți, dar nu este niciodată o idee rea să știm ce fac. Cu concurenții, ne place să aruncăm o privire la profilul lor de backlink, cantitatea de conținut pe care o au și publicitatea plătită pe care o au, precum și unele dintre tacticile SEO pe care le folosesc.
Strategia SEO este cel mai bine realizate pe o bază continuă. Suntem capabili să remediem problemele de bază, să optimizăm pentru cuvintele cheie potrivite pentru a învăța și a ne dezvolta pe o bază lunară.
Primul și cel mai important lucru pe care trebuie să îl aveți atunci când lucrați cu o echipă SEO este înțelegerea modului în care trebuie să funcționeze: învățând și îmbunătățind mereu. Acesta este motivul pentru care, ca standard, includem raportare cuprinzătoare ca parte a serviciului nostru SEO. Dorim să ne asigurăm că clienții noștri înțeleg exact ce se face și de ce.