Pentru a menține o prezență online de calitate, design web trebuie să se adapteze la standardele moderne de design web. Calitățile unui site web bine conceput și accesibil în urmă cu 10 ani sunt total diferite de cele ale unui site web din 2021 și este esențial pentru orice proprietar de afaceri să se asigure că propriile site-uri web sunt cu vremurile și nu par depășite potențial. clienti noi.
Este posibil să nu fiți sigur dacă site-ul dvs. are nevoie de reîmprospătare – din fericire, suntem aici pentru a vă ajuta. Iată o listă de verificare pentru a vă ajuta să decideți dacă aveți nevoie de un nou site web pentru afacerea dvs.
Paginile se încarcă prea încet
Utilizatorii de web din 2021 sunt nerăbdători – nu vor aștepta ca grafica ta cool și strălucitoare să se încarce, mai ales când majoritatea site-urilor moderne își vor încărca conținutul complet în câteva secunde.
Testați fiecare dintre paginile dvs. atât pe desktop, cât și pe mobil – dacă descoperiți că durează mai mult de câteva secunde să se încarce complet, atunci trebuie să vă gândiți să obțineți un nou site web. Acest lucru nu numai că îi va îndepărta pe utilizatori de site-ul dvs. către concurenți, dar site-ul dvs. va pierde piciorul în clasamentele Google, care acum iau în considerare viteza de încărcare atunci când determină cât de sus este plasat site-ul dvs. în motorul său de căutare.
Estetică depășită
Este de la sine înțeles, dar site-ul dvs. trebuie să arate modern. Indiferent cât de bine decurge călătoria dvs. de utilizator sau cât de repede se încarcă paginile dvs., clienții vor fi instantaneu descurajați de tipografie, grafică și scheme de culori strălucitoare și neplăcute dintr-o epocă trecută.
Câteva exemple de design web datat sunt:
- Fonturi învechite, trucate, cum ar fi Papyrus sau Brush Script
- Pagini de pornire aglomerate cu imagini mici, de joasă rezoluție
- Media depreciate, cum ar fi animația Flash
- Pagini web care nu răspund (mai multe despre asta în pasul următor!)
Această regulă se aplică și conținutului site-ului dvs. – dacă conținutul paginii dvs. de pornire nu a fost actualizat pentru a include evenimente curente și lucrări recente, este posibil ca vizitatorii să se îndepărteze de afacerea dvs., deoarece pare veche și neîntreținută. Același standard se aplică rețelelor sociale și actualizărilor de conținut ale companiei dvs. – dacă aveți un blog configurat pe site, asigurați-vă că conținutul nou este publicat în mod regulat, astfel încât clienții să poată vedea că site-ul este activ.
Site-ul dvs. nu răspunde
În ultimul deceniu, am observat o schimbare uriașă către navigarea pe web mobilă, pe măsură ce telefoanele devin din ce în ce mai puternice și mai versatile. Traficul mobil reprezintă acum mai mult de jumătate din tot traficul web la nivel global – proprietarii de afaceri nu mai pot scăpa cu un site web care funcționează bine pe desktop, dar nu pe dispozitive mobile și tablete.
Există mai mulți factori pentru a asigura o experiență mobilă bună, cum ar fi:
- Asigurați-vă că imaginile dvs. sunt scalate corect și sunt optimizate pentru navigarea online (adică o dimensiune redusă a fișierelor pentru a vă asigura că se încarcă rapid pe dispozitivele care utilizează date mobile).
- Textul dvs. se micșorează pentru a se potrivi cu ecranele mobile – nu ar trebui să ducă niciodată în afara ecranului, iar ecranul dvs. nu ar trebui să fie preluat de litere prea mari.
- Elementele și secțiunile paginii web ar trebui să se stivuească într-un mod coerent – de exemplu, o secțiune de formular de contact care apare înaintea secțiunilor de informații va face doar confuzie pe noii vizitatori și vă va pierde conversii valoroase. O secțiune cu mai multe elemente (de exemplu, o secțiune „Personal” cu patru liste de membri ai personalului) ar trebui să-și stivuească elementele unul sub celălalt, astfel încât utilizatorii de pe ecranele mici ale telefonului să poată citi cu ușurință fiecare parte.
Site-ul dvs. web nu mai funcționează cu brandingul actual
Toate afacerile de succes trebuie să se adapteze vremurilor – am văzut câteva mărci globale majore și-au ajustat identitatea de marcă de-a lungul anilor. Pe măsură ce anii trec, este important să știi dacă branding-ul actual al companiei tale este încă potrivit pentru demografia țintă, precum și să știi când este momentul potrivit pentru a face schimbări.
Dacă afacerea dvs. a suferit recent o schimbare în branding, inspectați-vă site-ul web pentru a vă asigura că încă se încadrează în noua direcție a mărcii – dacă nu, este timpul pentru un nou site web! Dacă clienții noi observă că branding-ul site-ului dvs. diferă de marca dvs. generală, ei vor fi confuzi cu privire la mesajul pe care compania dvs. încearcă să le transmită.
Nu primesc trafic de la Google
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) se referă la ajustarea site-ului dvs., astfel încât acesta să poată avea un scor mai mare în algoritmul de clasare a paginilor Google. Cu cât site-ul dvs. este mai bine optimizat, cu atât va fi afișat mai sus atunci când cineva caută cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs. Există două tipuri de – SEO on-site (a face modificări la conținutul propriului site) și SEO off-site (alte pagini care oferă link-uri către propriul site pentru a crește traficul, cum ar fi crearea de link-uri sau rețelele sociale).
Dacă site-ul dvs. nu se clasează foarte bine pe motoarele de căutare, poate fi timpul pentru o nouă reproiectare alături de o strategie SEO bine planificată. Cel mai bine este întotdeauna să luați în considerare SEO din timp, deoarece înseamnă că va trebui să faceți mai puține modificări pe tot parcursul procesului de proiectare.
Nu vă puteți actualiza propriul conținut
Majoritatea site-urilor web moderne implementează o formă de „gestionare a conținutului”. Un sistem de management al conținutului permite proprietarului site-ului să publice și să modifice conținut, cum ar fi textul paginii web, imaginile și postările de blog, fără a fi nevoie să contacteze dezvoltatorul web pentru a face astfel de modificări.
Utilizarea unui sistem învechit s-ar putea să nu vă permită să vă actualizați site-ul la fel de des pe cât doriți și vă puteți trezi că cheltuiți mult timp și bani încercând să vă contactați agenția de web design. Algoritmul de căutare Google recompensează site-urile care își actualizează frecvent conținutul, așa că, dacă procesul dvs. de gestionare a conținutului necesită prea mult timp, poate fi momentul potrivit să luați în considerare o reproiectare.
Rată ridicată de respingere
„Rata de respingere” a unui site web este definită ca proporția de vizitatori ai site-ului dvs. care văd doar pagina de pornire înainte de a trece mai departe. Veți dori ca rata de respingere să fie cât mai mică posibil, deoarece o rată scăzută indică faptul că utilizatorii noi navighează către celelalte pagini ale dvs. și, prin urmare, au mai multe șanse să fie interesați de serviciile dvs.
O rată de respingere ridicată (aproximativ 70-90% din traficul site-ului dvs.) indică faptul că marea majoritate a vizitatorilor site-ului dvs. părăsesc site-ul dvs. la sosirea pe pagina de pornire. Acest lucru se poate datora unui design web învechit, timpilor de încărcare lenți sau au găsit site-ul unui concurent ca fiind mai util. Acesta este un motiv de îngrijorare, iar un nou site web poate fi cea mai puternică soluție pentru a vă asigura că veți implica mai mulți clienți în viitor.