Un site web corporativ centrat pe utilizator, captivant vizual poate fi cel mai puternic instrument de generare de clienți potențiali în peisajul digital de astăzi.
Majoritatea se bazează pe navigarea pe un site web, indiferent dacă este un produs, serviciu, locație sau persoană. Dacă este informație, oamenii o consumă digital.
Companii din diverse industrii se îndreaptă spre primele poziții ale motoarelor de căutare, deoarece studiile arată că majoritatea consumatorilor aleg să viziteze primele două sau trei site-uri web care rezultă din intrarea lor în căutare.
Odată ce un site web urcă în clasamentul rezultatelor căutării, trebuie să fiți atenți la ceea ce vor vedea și percep oamenii de pe site-ul dvs. Studiile arată că ceea ce văd consumatorii online le modelează inițial opinia despre o companie și despre o afacere care poate influența procesul de luare a deciziilor potențialilor clienți.
Cel puțin 75% dintre utilizatori recunosc că evaluează credibilitatea unei companii pe baza designului site-ului lor. În plus, 67% dintre consumatori sunt chiar influențați de ceea ce citesc pe recenziile online de pe site-uri web.
Consumatorii online au mai multe șanse să cumpere de pe un site web care pare demn de încredere, prietenos și interactiv, mai degrabă decât un site plictisitor, simplu și impersonal. Ei caută ceva ce se poate identifica online dincolo de un simplu catalog de produse și servicii.
Vizitatorii site-ului îi preferă și pe cei care prezintă informațiile care le răspund rapid la întrebări. Accesibilitatea este un alt factor căruia proprietarii de companii și dezvoltatorii de site-uri ar trebui să-i acorde importanță atunci când își proiectează garanția de afaceri online. Navigarea ușoară este esențială pentru consumatorii care nu sunt familiarizați cu site-ul web sau pentru cei care se grăbesc să găsească ceea ce caută.
Experții consideră că informațiile deduse și tangibile obținute de potențiali și clienții existenți prin intermediul unui site web ar trebui să fie considerate piatra de temelie a mărcii dvs., precum și piesa centrală a ecosistemului dvs. de marketing modern mai mare .
Site-ul dvs. ar trebui să fie un loc în care publicul dvs. captiv să aibă posibilitatea de a comunica cu dvs. și alți clienți ai mărcii dvs., să vă cunoască afacerea mai profund, să arunce o privire asupra culturii companiei dvs. și poate cel mai important să împărtășească povestea lor de succes fiecărui public pe care îl aveți. ar putea avea.
Dacă site-ul dvs. îndeplinește aceste criterii, cu atât mai mult veți putea să vă împingeți vizitatorii să interacționeze mai departe cu compania dvs. și să faceți următorul pas în ciclul de marketing, adică să cumpărați un produs, să beneficiați de un serviciu sau să vă înscrieți pentru a primi conținut obișnuit de pe site-ul dvs.
Acest lucru este valabil atât pentru site-urile web B2C, cât și pentru B2B, deoarece publicul online știe când o marcă sau o companie este de încredere prin conținutul site-ului lor.
Pentru a vă folosi site-ul la întregul său potențial, obiectivele și scopurile dvs. ar trebui să fie clare. Un site web cu conversie mare trebuie să se adapteze companiei și afacerii dvs. Vă puteți adresa dvs. sau echipei dvs. următoarele întrebări:
· Cât din traficul meu este mobil și site-ul dvs. găzduiește acest trafic în consecință?
· Care sunt obiectivele specifice pe care dorim să le atingem cu site-ul? Doriți să generați clienți potențiali? Vă adunați și vă înscrieți pentru a primi mai multe informații? Sau scopul principal al site-ului dvs. este de a crește vânzările în general?
· Cum se comunică marca și cultura noastră offline prin intermediul site-ului? Vizual? Conținut text video?
· Dar motoarele de căutare? Cum plănuiți să încorporați SEO? Cum plănuiți să maximizați utilizarea rețelelor sociale?
· Aveți în prezent o strategie de conținut? Ce tip de conținut intenționați să puneți pe site-ul dvs. web? Care este vocea generală și tonul acestor conținuturi?
· Cine este perspectiva sau potențialele noastre perfecte?
Având în vedere platformele avansate utilizate astăzi, majoritatea companiilor nu au nevoie de un site web doar pentru a avea o prezență online. Site-urile web sunt importante pentru companii, deoarece este o modalitate de a fi mai accesibil pentru clienții lor.
Cu ajutorul unui design bun de site-uri web, proprietarii de afaceri își pot maximiza platforma și pot ajunge la mai mulți oameni pe termen lung.
Internetul așa cum îl cunoaștem a trecut prin faze de capacitate tehnică, tehnică de marketing și modă de design. Chiar și Read more
Cu fiecare an nou vine un nou set de liste care ne ajută să ne pregătim pentru anul care vine. Există Read more
Nu este un secret pentru nimeni că totul este și va continua să fie mutat online, mai ales după pandemie. Aceasta Read more
În zilele noastre, suntem cu toții înconjurați de tehnologie. Tehnologia este pretutindeni, de la aplicații de bază până la invenții inovatoare, Read more