O abordare SEO eficientă folosește mult mai mult decât un copywriting eficient pe un site web.
Pentru a asigura utilizarea corectă a imaginilor pentru a spori prezența SEO a site-ului dvs. de prezentare sau magazin online, este esențial să înțelegeți cerințele fundamentale și cele mai bune practici din industrie. Prezentăm mai jos mai multe resurse și informații pentru a ajuta la atragerea de trafic către site-ul dvs. cu o implementare eficientă.
O campanie SEO cuprinzătoare include un plan strategic pentru curatarea imaginilor care rezonează cu publicul tău, rămânând în același timp relevante pentru conținutul tău. Google împărtășește importanța imaginilor, precum și sfaturi utile cu privire la optimizarea imaginilor cu privire la liniile directoare pentru publicarea imaginilor . În combinație cu aceste resurse, luați în considerare următoarele atunci când optimizați imaginile pentru SEO pe site-ul dvs. web.
Înțelegerea optimizării imaginii
Un aspect al optimizării imaginii constă în utilizarea imaginilor potrivite pentru a susține conținutul scris de pe site-ul dvs. web, fără a compromite alți factori care afectează clasarea în motoarele de căutare. Imaginile joacă, de asemenea, un factor cheie în performanța SEO, în special în ceea ce privește experiența utilizatorului. Cercetările verifică că oamenii sunt cu 80% mai probabil să citească conținut care include o imagine și cu 64% mai multe șanse să-l amintească după aceea.
Acest lucru contează pentru SEO, deoarece algoritmul Google acordă atenție măsurătorilor de comportament care reflectă experiențele utilizatorilor, cum ar fi ratele de respingere și timpul petrecut de vizitatori pe o pagină web.
Folosind imagini relevante, de înaltă calitate
Timpii de încărcare lenți sunt un factor cheie în succesul SEO, așa că implementarea corectă este importantă pentru a genera vizibilitate și conversie. Rețineți că o imagine care nu are legătură cu conținutul paginii poate fi confuză pentru utilizator, iar una care este neclară sau decupată prost va face ca pagina dvs. să pară neprofesională sau necredibilă. Este o necesitate să încorporăm imagini care să reprezinte obiectivul general al paginii și, în același timp, să poată fi vizualizate și înțelese cu ușurință de către utilizator.
Evitarea imaginilor protejate prin drepturi de autor
Aveți grijă să folosiți imagini protejate prin drepturi de autor. Dacă fotografiile originale nu sunt în timonerie, este mai bine să rămâneți la fotografiile de stoc gratuite care se găsesc pe o mulțime de resurse online care oferă imagini gratuite . În plus, bibliotecile tradiționale de fotografii de stoc pot oferi o bază de date de imagini eficiente pentru a sprijini conținutul text de pe site-ul dvs.
Convenții de denumire adecvate
Înainte de a încărca imagini pe paginile dvs. web, acordați-vă timp pentru a personaliza corect numele fișierului la ceva care este relevant pentru pagină și include unul dintre cuvintele cheie țintă pentru site.
Majoritatea vizitatorilor nu vor vedea niciodată numele fișierului, dar vă oferă o modalitate de a oferi motoarelor de căutare puțin mai multe informații despre ceea ce este pe pagină și cele mai bune cuvinte cheie pe care să le asociați cu acesta.
Utilizarea etichetelor Alt
Furnizați text alternativ pentru fiecare imagine pe care o adăugați pe site-ul dvs. web, care va apărea în locul imaginii dvs. dacă un browser are probleme la încărcarea acesteia. Acest text este încă o parte a paginii pe care o puteți folosi pentru a semnala motoarele de căutare ce conține pagina. Includeți cuvântul cheie principal pentru pagină și ceva descriptiv pentru imaginea în sine.
Găsirea raportului corect calitate-dimensiune
Viteza site-ului este un factor de clasare SEO, așa că dacă vizitatorii dvs. trebuie să aștepte un timp pentru ca o pagină de pe site să se încarce, este groaznic pentru experiența utilizatorului și performanța dvs. Evitați să utilizați imagini prea mari pentru ca site-ul dvs. să poată fi încărcat. Puteți face site-ul mai rapid, în timp ce afișați imagini la o rezoluție înaltă, redimensionând fișierele de imagine înainte de a le încărca pe site.
Selectarea tipurilor de fișiere adecvate
Pentru site-urile web de bază, JPEG este cel mai potrivit tip de fișier pentru a fi utilizat, deoarece GIF-urile și PNG-urile sunt probabil să se degradeze în calitate pentru a rămâne la aceeași dimensiune redusă a fișierului. Cu toate acestea, PNG-urile pot fi o alternativă excelentă atât la JPEG, cât și la GIFS. Asigurați-vă că sistemul dvs. de management al conținutului, sau CMS, este construit pentru a suporta tipurile de fișiere dorite pe site-ul dvs.
Adăugarea de imagini pe sitemap-ul dvs
Google încurajează site-urile web să trimită un sitemap pentru a accesa cu crawlere paginile și să le adauge la index. Oferind Google informații clare despre imaginile de pe site-ul dvs., creșteți probabilitatea ca acestea să apară în Căutarea de imagini Google, îmbunătățind prezența generală pe web și sporind traficul, implicarea și conversia.
Găzduirea imaginilor pe site-ul dvs. web
Cea mai simplă cale este să găzduiești imaginile de pe site-ul tău pe un site terță parte pentru a economisi spațiu. Cu toate acestea, cu această abordare, există riscul ca site-ul dvs. să fie supraîncărcat cu trafic; Încărcarea imaginilor poate dura mult mai mult sau, mai rău, nu se încarcă chiar. În schimb, este mai bine să găzduiești imaginile pe site-ul tău web și să încorporezi alte modalități de optimizare.
Includerea imaginilor pe site-ul dvs. poate îmbunătăți semnificativ performanța SEO, precum și experiența generală a utilizatorului pentru vizitatorii dvs. Cu toate acestea, este important să luați în considerare cele mai bune practici de mai sus pentru a crește vizibilitatea și, la rândul său, probabilitatea de conversie a clienților.