Nu este un secret pentru nimeni că totul este și va continua să fie mutat online, mai ales după pandemie. Aceasta înseamnă că este mai greu ca niciodată să faci site-ul tău să iasă în evidență din mulțime și să ții pasul cu concurența. În plus, există atât de multe progrese în tehnologie și design pentru site-uri web, încât există în mod constant noi modalități de a atrage utilizatorii, care pot fi obositoare să țină pasul. Acest blog va trece prin primele opt tendințe de site-uri web pe care companiile vor începe să le prioritizeze și să le utilizeze în 2023.
Paralax Scrolling
În esență, defilarea paralaxă este un efect de site web în care fundalul, care ar putea fi o imagine sau un text, este mutat cu o viteză diferită față de primul plan al site-ului web în timp ce utilizatorul derulează. Funcționează excelent pentru a face o pagină web mai dinamică, mai ales dacă site-ul dvs. are o combinație de videoclipuri, imagini și mult text. Derularea Parallax poate ajuta la organizarea informațiilor pe care doriți să le prezentați pe pagina dvs., făcând în același timp conținutul mai captivant pentru utilizator.
Defilare orizontală
Defilarea orizontală nu se va aplica oricărei industrii, dar dacă sunteți într-o industrie creativă și vizuală, cum ar fi arta sau moda, de exemplu, puteți utiliza această funcție pentru a crea o experiență uimitoare pentru utilizatorii site-urilor web, în special pentru utilizatorii de pe dispozitive mobile, ca Studiul Oberlo a arătat că, în august 2022, 59,4% din tot traficul web a venit prin telefoane mobile. Acest efect de site este o modalitate uimitoare de a afișa mai multe imagini sau de a afișa informații într-o zonă vizuală mare, de exemplu, o hartă. În ultimii ani, această caracteristică a fost folosită cel mai popular de fotografi sau artiști pentru a-și portretiza portofoliile, este posibil să fi văzut, de asemenea, mari companii de îmbrăcăminte folosind această funcție pentru a afișa noi colecții de îmbrăcăminte.
Chatbots
Vedem chatbot și asistență online 24/7 peste tot în aceste zile, iar această caracteristică a site-ului web va continua să fie relevantă, dacă nu va deveni mai relevantă în 2023, în special odată cu progresele continue în inteligența artificială și învățarea automată. Deși nu toți consumatorii vor prefera asistența online ca o poziție de sprijin din partea unui angajat, multe companii caută să încorporeze chatboți pentru a ajuta la activități precum programarea întâlnirilor, asistența pentru clienți și chiar procesarea rambursărilor sau reclamațiilor.
Micro-interacțiuni
O micro-interacțiune este exact ceea ce sună, mici animații cu care utilizatorii pot interacționa pe un site web. Ar putea fi la fel de simplu ca să vezi că un link își schimbă culoarea atunci când utilizatorii trec mouse-ul peste el. Un exemplu mai recent este utilizarea unei bare în partea de sus a unei pagini de articol, pe măsură ce derulați în jos spre sfârșitul articolului, bara se deplasează pe orizontală spre dreapta paginii până când terminați articolul sau blogul. Aceste micro-interacțiuni îmbunătățesc experiența cititorului, captându-i atenția și menținându-i implicați, fără a-i distrage atenția de la informațiile pe care doriți să le prezentați pe pagina dvs. web.
Spațiu alb/ Spațiu negativ
Spațiul alb este o tehnică comună folosită de unele dintre cele mai mari companii din lume. Apple este cunoscut pentru utilizarea spațiului alb în branding, ambalaj și site-ul său web. Este o modalitate excelentă de a prezenta imagini de înaltă calitate și de a îmbunătăți lizibilitatea într-un mod simplu. Această tehnică se referă doar la lăsarea spațiului între elemente, spațiul nu trebuie să fie alb, poate fi orice culoare, motiv pentru care această tehnică este denumită și „spațiere negativă”.
Aspecte asimetrice
Având în vedere numărul mare de software pentru site-uri web, o mulțime de șabloane de site-uri web pot ajunge să arate destul de asemănătoare și plictisitoare pentru utilizatori. Dacă ești îngrijorat că site-ul tău web arată prea asemănător cu alte site-uri web pe care le-ai văzut, utilizarea unui design web asimetric va atrage atenția utilizatorului, aducând automat ochiul spectatorului către punctele focale, deoarece privirea noastră se va așeza în mod natural asupra părților asimetrice. primul. Vă puteți juca cu aspectul acestui site web prin poziționarea și ajustarea diferitelor elemente pe o pagină, astfel încât să puteți îndrepta privirea utilizatorului către diferite zone. Pentru un design cu adevărat unic, care încorporează aspecte asimetrice, echipa de la AllmaDesign este aici pentru a vă ajuta.
Modul întunecat
Multe companii folosesc design-uri web în mod întunecat, deoarece este un mod atrăgător, practic și modern de a vă prezenta site-ul. Lucrul grozav al modului întunecat este că poate fi adaptat la aproape orice tip de afacere și reduce oboseala ochilor cititorului. Este o modalitate ușoară și simplă de a evidenția elemente ale paginii dvs. web pentru a crea un aspect ultra-modern.
Utilizarea unică a culorii
În mod obișnuit, atunci când aleg culorile mărcii, majoritatea companiilor pot rămâne la trei până la patru culori diferite, care sunt apoi încorporate în identitatea mărcii lor. Cu toate acestea, a devenit destul de popular să folosești degrade ale acestor culori pentru a face elementele de pe pagina web să iasă în evidență prin adăugarea de dimensiuni și realism unui design. Spotify este cunoscut pentru acest lucru, de obicei folosesc degrade de culoare violet sau verde pe site-urile lor web și oferă o senzație atrăgătoare și unică site-ului și aplicației lor. Utilizarea degradelor de culoare este foarte atrăgătoare din punct de vedere vizual și o modalitate excelentă de a adăuga rafinament site-ului dvs., arătând în același timp modern.
Secțiunea Bonus
Indiferent cât de frumos și elaborat ar fi designul site-ului dvs., experiența utilizatorului este mai importantă. Unul dintre principalii factori care contribuie la o experiență excelentă a utilizatorului este viteza rapidă a site-ului deoarece ajută la eficientizarea experienței și procesului de navigare pentru utilizatorul site-ului web. În mod ideal, ar trebui să urmăriți ca site-ul dvs. să se încarce în două până la trei secunde, deoarece un studiu realizat de Website Builder Expert a arătat că 40% dintre consumatori vor aștepta nu mai mult de trei secunde înainte de a părăsi un site.
Îmbunătățirea vitezei site-ului dvs. nu trebuie să fie complicată sau costisitoare, există câteva modalități ușoare de a îmbunătăți viteza site-ului dvs., cum ar fi curățarea codului site-ului dvs. prin eliminarea elementelor inutile, cum ar fi spațiile albe sau spațierea în linie, comprimarea și optimizarea imaginilor de pe site-ul dvs. sau minimizarea și combinarea fișierelor, un loc bun pentru a începe sunt în mod normal fișierele HTML, CSS și JavaScript.
Folosind unele dintre aceste tehnici și încorporând o accesibilitate mare și viteza site-ului web, vă va asigura că aveți site-ul web perfect pentru afacerea dvs. Dacă doriți să fiți la curent cu mai multe actualizări de genul acesta, asigurați-vă că ne urmăriți pe rețelele sociale și aruncați o privire la celelalte postări de pe blog legate de mai jos. Cu toate acestea, există multe alte probleme care nu sunt acoperite aici și care trebuie luate în considerare.
Internetul așa cum îl cunoaștem a trecut prin faze de capacitate tehnică, tehnică de marketing și modă de design. Chiar și Read more
Cu fiecare an nou vine un nou set de liste care ne ajută să ne pregătim pentru anul care vine. Există Read more
În zilele noastre, suntem cu toții înconjurați de tehnologie. Tehnologia este pretutindeni, de la aplicații de bază până la invenții inovatoare, Read more
Dacă sunteți în lumea marketingului, ați auzit discuții despre Google Analytics 4. A fost un subiect de conversație de la Read more