Căutarea organică este cel mai adesea sursa principală de trafic pe site. Există 3,5 miliarde de căutări pe Google pe zi sau 40.000 de căutări pe secundă.
În fiecare secundă, companiile concurează pentru primele locuri atât de râvnite în rezultatele căutării, deoarece clasarea unui site pe prima pagină primește 70% din clicuri. Site-urile care se încadrează pe a doua pagină au o șansă de 6% de a capta un utilizator și scad cu fiecare pagină ulterioară.
SEO înseamnă pregătirea unui site web pentru a fi cea mai bună sursă de informații la orice nivel dat al procesului de cumpărare, iar investiția în SEO înseamnă construirea unei surse stabile de trafic în fiecare secundă a zilei.
SEO construiește credibilitate
Google este în afaceri pentru a oferi informații extrem de relevante pentru fiecare utilizator care caută să rezolve o problemă sau o întrebare. Acesta este motivul pentru care sunt 40.000 de căutări pe secundă și acestea se îmbunătățesc constant pentru a răspunde la întrebări în viteza luminii! Un site optimizat construiește autoritate, iar autoritatea construiește încredere în rândul utilizatorilor de căutare.
O agenție SEO trebuie să știe să găsească factorii care împiedică un site web să apară în partea de sus, cum ar fi erorile 404, vitezele de încărcare a paginii, accesul cu crawlere, conținutul duplicat și multe altele! O mare agenție SEO se concentrează pe conținutul care comandă un subiect și știe exact ce termeni de căutare folosesc oamenii pentru a capta potențialele clienți potențiali pentru o afacere.
SEO înseamnă o experiență bună pentru utilizator
Un site bine conceput este doar o piesă a puzzle-ului. SEO pe pagină sau tehnic este minimul necesar pentru a face un site prietenos cu Google și accesabil cu crawlere pentru indexare. Asigurându-vă că un site nu are link-uri întrerupte, link-urile inactive primesc redirecționări, imaginile conțin etichete alternative pentru persoanele cu deficiențe de vedere, este rapid, prietenos cu dispozitivele mobile și mai mult ajută la o experiență pozitivă a utilizatorului, care menține utilizatorii pe site mai mult timp.
Site-urile web cu utilizatori care revin rapid îi spun lui Google că trebuie să fie irelevant pentru un anumit termen de căutare și vor scădea în clasament. O agenție SEO va aborda aceste probleme în timpul etapei de onboarding și va oferi o listă de acțiuni pentru a spori ușurința de utilizare a unui site web.
SEO local înseamnă conversii crescute
Creșterea numărului de dispozitive mobile din 2013 a oferit SEO local un nou canal, deoarece 4 din 5 consumatori efectuează căutări locale, mai ales atunci când sunt în mișcare. Începând cu 2018, 88% din căutarea locală se face pe telefoanele lor inteligente și, având informațiile despre afaceri actualizate în directoarele de listă, semnalează motoarele de căutare că afacerea este relevantă în apropierea utilizatorilor.
Căutătorii locali sunt gata să acționeze în timp ce vizitează o locație din apropiere și finalizează o achiziție în 24 de ore. Pentru cicluri de vânzări mai lungi care sunt produse sau servicii cu bilete mari, acest lucru ar putea plasa afacerea pe lista scurtă de opțiuni în timpul fazei de luare a deciziilor.
SEO influențează ciclul de cumpărare
Majoritatea companiilor se concentrează pe descoperire, dar uită de cercetare și de diferite niveluri de decizie. Etapa de descoperire este atunci când consumatorul realizează că există o problemă sau o problemă și efectuează o căutare. Conținutul care abordează aceste probleme împreună cu educarea prospectului cu privire la problemele comune asociate cu subiectul menține utilizatorul implicat pe site.
Deși o conversie s-ar putea să nu aibă loc la prima interacțiune, trebuie să existe conținut pentru fazele de cercetare și de decizie. Faza de cercetare care include conținut bogat în date, mărturii, exemple, imagini, videoclipuri etc. emană autoritate asupra subiectului.
Conținut suficient de bogat pentru a educa prospectul prin introducerea valorii produsului sau serviciului are loc în faza de cercetare. Deși în prezent imposibil de accesat cu crawlere,
În cele din urmă, etapa de decizie reiterează valoarea și trebuie să aibă conținut care este orientat către prospectul bine informat. În această etapă, un potențial client a făcut cercetarea, cunoaște vocabularul și, cel mai probabil, a folosit aceste cuvinte cheie foarte specifice pentru a căuta furnizori specializați pentru a rezolva problema specifică.
O agenție SEO va crea conținut care vizează fiecare etapă a pâlniei de conversie și va căuta influenceri dornici să se amplifice pentru a câștiga credibilitate.
SEO este în continuă evoluție
O modificare a algoritmului Google poate scădea clasamentele peste noapte. Tactici, cum ar fi umplerea cuvintelor cheie, rețelele de bloguri private , demascarea, linkurile plătite și alte strategii menite să joace algoritmul Google vor suporta o penalizare grea.
Unele dintre aceste tactici erau în regulă de folosit cu ani în urmă, dar dacă sunt folosite astăzi, va scăpa cu siguranță clasamentul site-urilor în uitare! Investiția într-un expert SEO înseamnă mai mult decât să faci treaba, ci și să educi proprietarul afacerii despre „de ce” anumite strategii nu mai sunt acceptate.
SEO este gratuit?
Nu este gratuit din punct de vedere tehnic pentru că ei bine, percepem o taxă. Cu toate acestea, este gratuit odată ce un termen de căutare este asociat cu marca și poate fi lăsat în pace pentru a continua alte eforturi. De exemplu, un anunț Google nu va mai apărea în momentul în care bugetul de plată se epuizează. Eforturile SEO funcționează deoarece cuvintele cheie optimizate vor apărea întotdeauna în rezultatele căutării mult timp după oprirea optimizării.
Desigur, cuvântul cheie care se clasează în rezultatele organice va fi sub secțiunea de anunțuri plătite, dar acele cuvinte cheie nu au costat nici un ban odată ce a dominat rezultatele căutării. Deoarece SEO este o strategie pe termen lung, rezultatele durează mult mai mult decât alte canale de publicitate.
Reclamele Facebook / Instagram, reclamele afișate, reclamele YouTube necesită conținut proaspăt săptămânal, lunar sau trimestrial pentru a evita oboseala publicității. SEO fiind o strategie pe termen lung,
Există multe agenții SEO care au o echipă de specialiști care să creeze un site web pentru a depăși concurența. Principalele concluzii pentru o strategie SEO de succes:
- Remediați orice probleme ale site-ului
- Creați conținut care vizează fiecare nivel al procesului de cumpărare
- Nu fi penalizat de tactici vechi.
Acestea sunt elementele de bază ale SEO și, deși simplu de enumerat, va fi nevoie de o echipă formată din webmasteri, creatori de conținut și manageri pentru a face SEO să funcționeze pentru orice companie.