Audit SEO
Un audit este primul pas în procesul de optimizare SEO. Atunci când efectuăm un audit SEO, efectuăm o analiză complexă a unui site, căutând probleme mici și mari care pot afecta poziția unui site în căutările Google. Acest pas este important înainte de a începe procesul de optimizare SEO, deoarece, dacă vrei să ajungi în vârf, trebuie să rezolvi problemele cu site-ul tău așa cum este cerut de Google.

Servicii Audit SEO
Ai un magazin online sau un site de prezentare dar nu știi cât de bine este optimizat SEO pentru motoarele de căutare? Vrei să știi exact unde este poziționat site-ul tău în ceea ce privește SEO? Solicitați astăzi un audit SEO gratuit de la AllmaDesign și vă vom pune site-ul la locul potrivit în Google!
Îți vom putea oferii următoarele informații despre site-ul tău:
- pozițiile SERP pentru fiecare cuvânt
- numărul de pagini indexate
- piața totală potențială pentru cuvintele indexate
- cuvintele indexate și pozițiile acestora în Google
- scorul de vizibilitate din Google
- numărul de vizite organice lunare pentru cuvintele indexate
Un audit SEO este departe de a fi doar o analiză tehnică, ci un proces complex prin care nu ai voie să treci dacă vrei cele mai bune rezultate. Un audit SEO complet îți va arăta dacă site-ul tău funcționează corect, cum este redat conținutul paginii tale și dacă strategia ta de construire a link-urilor este construită corect.
Auditurile SEO efectuate de echipa noastră constau nu numai în print-screenuri preluate automate ale software-ului, ci și în liste de verificare a site-urilor web. Fiecare strategie pe care o proiectăm este personalizată pe baza unei analize detaliate a punctelor tari și punctelor slabe ale site-ului. Nu facem un review gratuit, ba chiar alocăm 2 săptămâni pentru asta. Un audit este primul pas în procesul de optimizare SEO.
Ce include un Audit SEO ?
Atunci când efectuăm un audit SEO, efectuăm o analiză amănunțită a site-ului și căutăm în mod specific orice probleme (mare sau minore) care vă pot afecta poziția în SERP-uri. Iată câteva dintre întrebările la care am încercat să răspundem:
Research cuvinte cheie. Niciun audit nu poate începe fără o strategie de cuvinte cheie bine gândită. Vom alege cele mai bune cuvinte cheie pentru a ne asigura că site-ul dvs. web primește trafic direcționat, ceea ce va afecta CTR și va genera cât mai multe conversii posibil. Împreună vom alege cuvinte cheie și ne vom asigura că generează vânzări și nu sunt „informații”.
Analiză tehnică. Pentru ca un site web să funcționeze bine, este important să construiți pe o bază solidă. Prin urmare, analiza trebuie să ia în considerare două traiectorii: accesibilitatea și indexabilitatea. Verificăm toate link-urile de pe site și verificăm temeinic toate limitările tehnice legate de optimizarea SEO, cum ar fi: viteza de încărcare, sitemap, robots.txt, erori de acces (de ex. 404) și multe altele.
Analiza conținutului. Orice strategie SEO de succes se bazează pe conținut eficient. Mai simplu spus, optimizarea conținutului este repetarea cuvintelor cheie de mai multe ori în text. Cu toate acestea, pentru a obține poziții de top în Google și pentru a genera trafic către site-ul dvs., conținutul trebuie să răspundă intenției de căutare a utilizatorului sau să rezolve o problemă. În această etapă, verificăm optimizările față de strategiile de cuvinte cheie, dar nu ne vom opri aici. Experiența noastră în marketing clasic și PR ne ajută să realizăm analize de fond, nu doar pentru audituri SEO. Ne asigurăm că mesajele trimise sunt de bună calitate, nu există conținut duplicat, iar poveștile pe care site-ul dvs. le transmite sunt demne de citit.
Audit SEO Off – Page. Nimeni nu știe exact cum funcționează motoarele de căutare sau cum sunt construiți algoritmii de clasare, dar un lucru este cert: unii dintre cei mai importanți factori de poziționare sunt calitatea și cantitatea backlink-urilor. Google analizează textul ancoră, textul înconjurător, subiectele paginii și link-urile paginilor pentru a determina pentru ce cuvinte cheie ar trebui să se claseze un site. Prin urmare, este important să analizăm din această perspectivă. Sunt disponibile instrumente speciale, dar accesul simplu la platforma Google Search Console este suficient pentru a efectua o analiză de calitate. De asemenea, este important să analizați profilurile de linkuri ale concurenților cheie pentru a dezvolta o strategie care să vă aducă pe prima poziție în pagina cu rezultatele căutării.
Analiza Usability. Ați auzit de valorile experienței utilizatorului în SEO modern? Orice problemă de utilizare poate afecta clasarea site-ului dvs. Chiar și plasarea siglei în antet sau modul în care este structurată funcția de căutare poate afecta profund experiența utilizatorului unui site web. Experții noștri știu ce să analizeze pe fiecare site, fie că vorbim despre un magazin online sau despre un site de prezentare. Procesul modern de optimizare SEO presupune analiza unui site web la nivel de design, începând cu dispozitivele mobile, elemente de încredere în utilizatori, factori care influențează clasamentele Google.
Transparență 100%. Lunar veți primi într-un raport tot ceea ce facem. Veți începe să înțelegeți ce înseamnă optimizarea SEO modernă. Deocamdată, nu trebuie să luați nicio măsură suplimentară, așa că veți ști exact care este strategia și ce pași vom lua. De asemenea, diferența dintre un începător și un expert este experiența, în timp vei dobândi experiență punând în aplicare ceea ce ai învățat.