Fie că ești un magazin concret cu o componentă online sau o afacere care încearcă să realizeze 100% din vânzările sale pe piața online, succesul în comerțul electronic nu depinde doar de cât de bune sunt produsele tale.
Clienții de astăzi sunt conștienți din punct de vedere tehnologic, cu o înțelegere a ceea ce își doresc și cunoștințele că, dacă un site nu oferă experiența de care au nevoie, altul o va face.
De aceea, este vital pentru orice site de comerț electronic să acorde prioritate unei experiențe bune de utilizator la fel de mult pe cât își prioritizează stocul.
Cu funcțiile potrivite, un site de comerț electronic ar putea deveni partea cea mai profitabilă a afacerii dvs. În urma pandemiei de COVID-19, publicul s-a obișnuit cu o experiență de cumpărături online.
Cu toții am văzut tendințe care apar și pleacă în spațiul comerțului electronic, dar există unele caracteristici care au trecut testul timpului pentru a oferi vânzări mai mari și o bază de clienți care revin.
Un focus ușor de utilizat
Dacă există un singur lucru la care te gândești când planifici un site, fă-l așa. Nu face greu să găsești produse, să cumperi ceva, să descoperi răspunsuri la întrebări sau să adaugi lucruri la o comandă. Studiile arată că 76% dintre consumatori cred că cea mai importantă caracteristică a unui site web este ușurința în utilizare.
Ai câteva secunde pentru a face o impresie bună și minute pentru a-ți atrage clientul în pâlnie. Utilizați filtre, navigare bună, funcții de căutare și capabilități de comparare pentru a face procesul cât mai ușor posibil.
Design web responsive
Deși este un element de design ușor de utilizat, este unul deosebit de important. Cumpărăturile mobile reprezintă în medie 50% din tranzacțiile online. Dacă site-ul dvs. nu este conceput pentru a se adapta la diferite dimensiuni de ecran, veți pierde o cantitate imensă de clienți.
Asigurați-vă că designul dvs. web este făcut pentru a fi la fel de ușor de utilizat, indiferent de dispozitiv și că este conceput pentru a se redimensiona fără probleme dacă este necesar.
Imagini de înaltă calitate și multe
Clienții de astăzi doresc să vadă tot ce pot despre produsul dvs. S-au dus vremurile în care pe un site de comerț electronic se pot scăpa cu o imagine solitară și o propoziție de informații. Asigurați-vă că aveți o mulțime de unghiuri, toate culorile care sunt oferite și orice alte variații.
Cu cât poți oferi mai multe imagini, cu atât vor fi mai fericiți. Dacă reușiți să încorporați o vizualizare 360, chiar mai bine. De asemenea, asigurați-vă că echipa dvs. de construcție menține viteza de încărcare rapidă!
Recenzii
57% dintre consumatori nu vor cumpăra un produs dacă are mai puțin de 4 stele. Recenziile sunt o formă de dovadă socială, spunându-le clienților potențiali că site-ul dvs. trebuie să fie de încredere și că produsul este așa cum este anunțat.
Cu toate acestea, nu vă fie frică de o recenzie proastă. O evaluare de 100% de 5 stele poate chiar implica faptul că recenziile sunt false; așa că luați răul cu binele și răspundeți la orice simțiți nevoie de context.
Securitate
Încrederea este esențială într-o relație vânzător/cumpărător, iar a demonstra că înțelegi importanța securității lor este un drum lung pentru a o construi. La Zinc, folosim în principal WooCommerce sau Shopify pentru clienții noștri de comerț electronic – ambele sunt o opțiune sigură, cu o mulțime de suplimente care pot crește și mai mult.
În plus, recomandăm întotdeauna un certificat SSL ori de câte ori informațiile personale sunt trimise către și de la un site. Simbolul „lacăt” și sigiliul de aprobare Google atunci când aveți acest lucru sunt o mare asigurare vizuală pentru clienți.
Informații clare, cheie
Știați că costurile de transport neașteptate sunt motivul numărul unu pentru un coș abandonat? În lumea de astăzi a livrărilor gratuite, în ziua următoare, transportul nu trebuie să fie atât de costisitor pentru a fi un factor de descurajare.
Asigurați-vă că costurile dvs. sunt clare; clientul nu ar trebui să învețe despre ele la sfârșit. În mod similar, asigurați-vă că politica de returnare este ușor de găsit în partea de jos a paginii.
Oferte speciale
Nu există nimic ca un procentaj de reducere și un ceas care să țină acele comenzi. Ca parte a designului dvs., ar trebui să existe o modalitate de a adăuga bannere și înștiințări cu ofertele dvs. speciale în zonele cheie ale site-ului. Aceasta include în partea de sus a paginii de pornire și în paginile produselor, chiar acolo unde clienții dvs. sunt pregătiți să cumpere.
Îndemnuri la acțiune
Este o tactică de marketing vechi, dar funcționează. Îndemnurile vă ajută clienții să întreprindă acțiunile pe care le doriți, fie că este vorba despre o înscriere la buletin informativ, o achiziție sau adăugarea mai multor produse în coșul lor.
Exemple grozave sunt secțiunea „Articole înrudite” la adăugarea produselor în coș, pentru a vă ajuta să creșteți valoarea medie a comenzii, sau produsele grupate care ajută la ușurarea procesului de cumpărare.
La AllmaDesign, vom crea modele care încorporează principiile cheie de design pentru comerțul electronic într-un mod frumos, fără întreruperi. Am lucrat cu companii ca a ta pentru a perfecționa și îmbunătăți designul unui site de comerț electronic.
Internetul așa cum îl cunoaștem a trecut prin faze de capacitate tehnică, tehnică de marketing și modă de design. Chiar și Read more
Cu fiecare an nou vine un nou set de liste care ne ajută să ne pregătim pentru anul care vine. Există Read more
Nu este un secret pentru nimeni că totul este și va continua să fie mutat online, mai ales după pandemie. Aceasta Read more
În zilele noastre, suntem cu toții înconjurați de tehnologie. Tehnologia este pretutindeni, de la aplicații de bază până la invenții inovatoare, Read more