Conectarea internă, atunci când este făcută strategic, este un atu puternic pentru un SEO mai bun . Link-urile interne în SEO sunt una dintre cele mai simple modalități de a crește clasamentul în căutare. În același timp, oferă vizitatorilor dvs. un site web ușor de utilizat.
În acest blog, am discutat despre importanța legăturilor interne cu cele mai eficiente strategii. Aceste strategii vă vor ajuta să înțelegeți cele mai bune modalități de a obține o structură internă a linkurilor care să permită motoarele de căutare să acceseze mai bine cu crawlere.
Legăturile interne conectează diferite pagini web din același domeniu. Link-urile interne sunt utilizate în principal în navigarea pe site. Ele sunt importante pentru că nu numai că aceste link-uri oferă vizitatorilor navigare, ci și stabilesc o ierarhie a informațiilor.
Link-urile interne în SEO oferă crawlerilor motoarelor de căutare o idee despre structura site-ului și identifică care pagini sunt de mai multă valoare decât celelalte.
Iată câteva motive pentru care este important să faceți link-uri interne pentru optimizarea corectă a motoarelor de căutare:
Importanța link-urilor interne
Ajută motoarele de căutare să clasifice paginile web
Google a declarat că numărul de link-uri interne care indică o anumită pagină web, semnalează crawlerelor că pagina web este importantă. Pagina web care are cel mai mult număr de link-uri este considerată a fi mai importantă. Deoarece crawlerele folosesc linkuri pentru a accesa cu crawlere conținutul, linkurile interne facilitează înțelegerea conținutului.
Îmbunătățește indexarea site-ului
Motoarele de căutare navighează în paginile web accesând cu crawlere de la o pagină la alta, folosind link-uri ca căi. Legăturile interne puternice facilitează accesarea cu crawlere și indexarea site-ului dvs.
Textul de ancorare adaugă valoarea conținutului
Textele de ancorare sunt cuvinte pe care se poate face clic pe care le văd vizitatorii. Adăugarea de text de ancorare înseamnă că vizitatorii pot naviga la o pagină web care este relevantă pentru conținutul pe care îl citesc în prezent.
Utilizarea textului de ancorare în cuvântul dvs. cheie poate crește clasarea site-ului dvs. Dar amintiți-vă, optimizarea excesivă sau utilizarea aceluiași cuvânt cheie în textele de ancorare vă poate afecta clasamentul.
Oferiți valoare utilizatorilor
Linkurile interne ajută utilizatorii să navigheze cu ușurință prin site-ul dvs. web. Nu numai asta, dar ajută și utilizatorii să descopere conținut mai interesant pe site-ul tău. De aceea, site-ul nostru ar trebui să aibă un conținut foarte frumos, deoarece conținutul este considerat REGELE în SEO.
Strategii pentru a face legăturile interne pentru SEO
Link postări si pagini
Conectați postările și paginile de categorii între ele. Link către pagini, care au cel mai important conținut. Apoi, de acolo, creați link-uri interne către pagini care se încadrează în categorii similare. Legătura cu articolele și postările (altele decât pagina de pornire) creează, de asemenea, un model de legături profunde. Un astfel de model de legare ajută la distribuirea egală a rangului paginii pe site.
Folosiți texte de ancoră adecvate
Creați o listă de pagini web care sunt similare și sunt conectate între ele într-un fel. Apoi decideți care sunt acele link-uri pe care doriți să le adăugați la o anumită pagină web. Alegeți cuvinte, expresii sau cuvinte cheie care descriu linkul dvs. și faceți-l ca un text Anchor. Utilizarea corectă a Anchor Text poate ajuta pagina legată să se claseze mai sus pentru cuvintele cheie alese în motoarele de căutare.
Link pagini similare
Conectarea la postări înrudite ajută Google să înțeleagă structura internă a unui site web. De asemenea, semnalează vizitatorului că linkul îi va oferi și mai multă valoare. Este mai puțin probabil ca vizitatorii să facă clic pe un link dacă acesta este irelevant pentru conținutul din pagina anterioară.
Actualizați articolele vechi cu link-uri interne
Actualizarea conținutului vechi este o strategie de optimizare a paginii care îi determină pe crawler-uri să reindexeze paginile web. Acest lucru ar putea crește clasamentul general al paginii web în rezultatele căutării. Când actualizați conținutul vechi, adăugați linkuri către bloguri sau articole noi pe care le-ați postat recent.
Nu adăugați prea multe link-uri
Pare nefiresc și inutil să adăugați multe link-uri către conținutul dvs. O mulțime de link-uri din conținutul dvs. pot distrage atenția vizitatorului sau pot deveni confuzi cu privire la linkul pe care să facă clic.
De asemenea, cu cât aveți mai multe link-uri, cu atât va fi transmis mai puțin page rank către fiecare link. Așadar, asigurați-vă că ați conectat la conținut relevant care oferă informații valoroase vizitatorilor dvs.
Legăturile interne în SEO este una dintre cele mai ușoare tehnici de optimizare a paginii. Legăturile interne optimizează un site web pentru a se clasa mai sus în SERP-uri și încurajează vizitatorii să citească mai mult conținut și să rămână pe site mai mult timp. Link-urile interne îmbunătățesc credibilitatea site-ului dvs. și oferă valoare vizitatorilor.
Dacă veți urma strategiile pe care le-am discutat în acest blog, site-ul dvs. va deveni mai ușor de utilizat și mai ușor de accesat cu crawlere. Prin adăugarea de texte ancoră și prin crearea unei structuri strategice de link, clasamentul paginii tale web se va îmbunătăți cu siguranță.
Internetul așa cum îl cunoaștem a trecut prin faze de capacitate tehnică, tehnică de marketing și modă de design. Chiar și Read more
Cu fiecare an nou vine un nou set de liste care ne ajută să ne pregătim pentru anul care vine. Există Read more
Nu este un secret pentru nimeni că totul este și va continua să fie mutat online, mai ales după pandemie. Aceasta Read more
În zilele noastre, suntem cu toții înconjurați de tehnologie. Tehnologia este pretutindeni, de la aplicații de bază până la invenții inovatoare, Read more